Thomas Jensen født ca.1766 hvor viet ca.~
Fra : ulisa@post.tele.dk

Dato : 07-02-11 21:29

Jeg har en ane Thomas Jensen på Hornsyld mark der bliver
gift ca.1807 ?
Med Maren Mikkelsdatter
de får 4 børn

Jens Thomsen født 1808 død 1808
Mikkel Thomsen født 1810
Mariane Thomasdatter født 1813
Jens Thomsen født 1815
Alle født på Hornsyld mark Nebsager sogn Vejle

NebsagerBjerreVejle1814 1836 opslag 116 nr.4
4 maj 1818 dør Thomas Jensen
begravet d. 11 maj 53½ år

Hans kone Maren Mikkelsdatter bliver gift 12 jul 1818 med
Lars Andersen
Nebsager Bjerre Vejle Nebsager 1814 1836 opslag 79
enken Maren Mikkelsdatter på hornsyld mark 36 år og Lars
Andersen 12 juli 1818

Jeg finder ikke Thomas og Maren viet indenfor ovennævnte
tidsrum Ca.1807?
Ej heller hvem forældre til Thomas er

Jeg har se i alle kirkebøger fra Nebsager og diverse
sogne i Vejle amt op til flere x
.% skifte efter Thomas Jensen
er der en der evt. har anesammenfald med Thomas Jensen
eller
de 4 børn han får med Maren Mikkelsdatter fra 1808 til
1815 eller et godt råd om hvor jeg finder de 2 viet.

På forhånd tak
mvh
Ulla Elisa
uelisa@post.tele.dk