Iphone 4 - sms besked bliver på skærmen?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-02-11 19:16

Hej.

Jeg har et problem med min Iphone 4. Når jeg får en sms besked kommer den
frem på skærmen, der bliver den så stående, selv om skærmen var slukket da
den blev modtaget. Får jeg en sms f.eks. kl. 24, og jeg først ser den når
jeg står op, så har skærmen været tændt hele natten, hvis der ellers er mere
strøm på telefonen. skærmen er sat til at slukke efter et minut. Sådan synes
jeg ikke det var i starten, da jeg havde telefonen. Jeg har slået push fra.
Nogen der kan hjælpe?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-02-11 03:14

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> mere strøm på telefonen. skærmen er sat til at slukke efter et minut.
> Sådan synes jeg ikke det var i starten, da jeg havde telefonen. Jeg har

Start med at tjekke den automatiske lås!
Du finder den under Indstillinger > generelt > Automatisk lås.
Hvis den er sat til stansdard, er der et softwareproblem.

¨Så er der tid til en gendannelse.
Har du prøvet at gendanne telefonen via iTunes?
Huske at få det hele backed up, inden!
Er iOS iøvrigt det nyeste?

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-02-11 17:54

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFfiber.dk> wrote in message
> Start med at tjekke den automatiske lås!
> Du finder den under Indstillinger > generelt > Automatisk lås.
> Hvis den er sat til stansdard, er der et softwareproblem.

Den er sat til atotmatisk lås 1 minut.

> ¨Så er der tid til en gendannelse.
> Har du prøvet at gendanne telefonen via iTunes?
> Huske at få det hele backed up, inden!
> Er iOS iøvrigt det nyeste?

Nej jeg har ikke prøvet at gendanne via iTunes.
Er der flere gandanelsespunkter ligesom i f.eks. windows, eller bliver den
bare gendannet som den var som ny?
Hvad mine programmer jeg har købt i app store men som jeg ikke lige har
installeret?
Du skriver at jeg skal huske at tag back up af det hele - hvordan? Kontakter
har jeg i outlook, er der mere?
Ja, det er nyeste iOS.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-02-11 20:30

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> installeret?
> Du skriver at jeg skal huske at tag back up af det hele - hvordan?
> Kontakter har jeg i outlook, er der mere?

Hvis du har alle kontakter og kalender synkroniseret med Outlook er der
ingen problemer.
Hvis du ike har kalenderen med, så kan du bruge en gmail og google kander.
Den er let at sætte op, og pusher, hvergang, du åbner kanderen på telefonen.
Så er den også sikker.

Ale programmerne er sync'et til iTunes pr default.
Det er ikke anderledes end at opdatere iOS til nyere.

Du gør det fra telefondelens side på forsiden.
Altså under "Enheder" > din telefons navn > første faneblad. Der finder du
knappen til reinstallation.
Kør den og se, om ikke det hjælper.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 13:55

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

google kander.
> Den er let at sætte op, og pusher, hvergang, du åbner kanderen på
> telefonen.

Av det er flot! To identiske stavefejl lige i rap

Der skulle stå "kalenderen"

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-02-11 18:39

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Du gør det fra telefondelens side på forsiden.
> Altså under "Enheder" > din telefons navn > første faneblad. Der finder du

Hej Jesper.

Jeg har fået den til at virke igen. Jeg fjernede en hel del programmer som
jeg havde, og det hjalp. Hvilket et af dem der var skyld i det, det ved jeg
ikke, men det vikede.
Ellers tak for hjælpen