MMS-Alarm og Telmore
Fra : Svenno

Dato : 06-02-11 17:16

Hej Gruppe

Jeg har fået sådan her en alarm:
http://www.flexib.dk/da_c/produkter/gsm_alarm_med_kamera/flexib_v900_a1_0/

Problemet er at alarmen ikke afsender mmsbeskeder med billede i. Alarmen
afsender fint smsbeskeder og gør ellers som den skal.

Jeg har sat et simkort i fra Telmore og programmeret alarmen med
følgende data:

APN: mms
Meddelelsesserver: http://192.168.241.114:8002
Proxyserver: 194.182.251.15
Proxyport: 8080

Der er ingen kode på simkortet og jeg har haft alarmen ovre i en normale
mobiltelefon og tjekket at det var muligt at afsende og modtager mms'er.

Nogen der kender denne alarm og har en idé om hvad der er galt?

Ethvert råd tages imod med kyshånd :)

Mvh
Svend

Fra : Lars Raaby