M1-abonement
Fra : KS

Dato : 06-02-11 16:31

Har pt Selvhenter men overvejer at skifte til M1 abb. til min iPhone4...

Jeg kan få 3 timers tale, fri sms/MMS og ½gb data for 149kr/måneden...

men inden jeg skifter er jeg int. i at høre om deres dækning er ligeså godt
som Telenords....
Jeg er ikke int i at få et forringet abonnement - men gerne høre for/imod
M1....

På forhånd tak
mvh
Kenneth

Fra : Jean

Dato : 06-02-11 17:12

KS skrev:
> men inden jeg skifter er jeg int. i at høre om deres dækning er ligeså
> godt som Telenords....

M1 bruger TDCs net og har dermed oftest bedre dækning, og langt bedre
3G-dækning end Telenor.

Mvh Jean.

Fra : KS

Dato : 06-02-11 17:41

"Jean" <jeanFJERNDETTE@pcSLETDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> M1 bruger TDCs net og har dermed oftest bedre dækning, og langt bedre
> 3G-dækning end Telenor.
>
> Mvh Jean.

tak for info
m vh
Kenneth

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-02-11 19:59

> Har pt Selvhenter men overvejer at skifte til M1 abb. til min iPhone4...
>
> Jeg kan få 3 timers tale, fri sms/MMS og ½gb data for 149kr/måneden...

Check evt. http://onfone.dk der får du yderligere 2 timers tale (altså 5
timer i alt) til samme pris.
Onfone benytter Telenors net så dækningen vil være akkurat som du er vant
til.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : KS

Dato : 06-02-11 20:06

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> timer i alt) til samme pris.
> Onfone benytter Telenors net så dækningen vil være akkurat som du er vant

tak for info - jeg lurer
mvh
kenneth

Fra : Andersen [3650]

Dato : 06-02-11 20:45

Den 06-02-2011 20:05, KS skrev:
> "Michael Kjærsgård"<mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> tak for info - jeg lurer
> mvh
> kenneth

Nu ved jeg ikke hvorledes Onfone's service er i dagens DK, men jeg ved
da for et halvt års tid siden var den så godt som ikke eksisterende.
Skal jeg fremhæve to selskaber der bruger hhv. Telenor og TDC's net,
som yder en god service, så vil jeg pege på Bibob og Telmore.
Sjovt nok så har de jo også haft samme grundlægger, så derfor er det
nok ikke så underligt c",)

Fra : KS

Dato : 07-02-11 06:50

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som yder en god service, så vil jeg pege på Bibob og Telmore.
> Sjovt nok så har de jo også haft samme grundlægger, så derfor er det

tak for indsparket

mvh
Kenneth

Fra : cykelsmeden

Dato : 07-02-11 16:13

Den 06-02-2011 16:31, KS skrev:
> [...]
> som Telenords....
> Jeg er ikke int i at få et forringet abonnement - men gerne høre for/imod

Jeg står midt i et skift til dem, men har ikke kunnet komme på deres
hjemmeside/login siden fredag. ("siden findes ikke") - er det mon for
billigt?
//finn

Fra : KS

Dato : 07-02-11 22:04

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står midt i et skift til dem, men har ikke kunnet komme på deres
> hjemmeside/login siden fredag. ("siden findes ikke") - er det mon for
> billigt?
> //finn

mit valg står mellem bibob og telmore.... vælger muligvis bibob da der også
er data med hos dem for de 149kr... det synes ikke at være tilfældet med
telmore..... afventer dog en mail fra telenor om de kan matche ovenståendes
abb's.

mvh
kenneth