Stadig flere muslimer konverterer til kris~
Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-11 07:18

På:

<http://politiken.dk/indland/article1188463.ece>

kan man se at et stigende antal muslimske indvandrere konverterer til
kristendommen, også selv om det som bekendt kan give problemer i forhold
til tidligere trosfæller.

<http://politiken.dk/indland/article1181205.ece>

Men alt i alt en positiv udvikling, som dog gerne måtte blive
kraftigere.

FUT dk.livssyn.kristendom (som naturligvis kan overrules)
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-11 08:12

On Mon, 7 Feb 2011 07:18:24 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>kan man se at et stigende antal muslimske indvandrere konverterer til
>kristendommen, også selv om det som bekendt kan give problemer i forhold

Man gider kun dræbe når familieære og sex er på spil i forrræderiet
Det siger deres stærke kvindesag - muslimmødre har enorm magt i
hjemmet og over mændene

><http://politiken.dk/indland/article1181205.ece>
>
>Men alt i alt en positiv udvikling, som dog gerne måtte blive
>kraftigere.

NNår der blir fler og fler muslimer, som har indlevet sig i vor
kultur, blir der fler og fler Rasmus Modsat-typer

De kan ubevidst have en taqia dagsorden om at forvirre og derved
svække os i den afgørende snarlige kamp om Islam-dominans

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 07-02-11 10:01

> [...]
>
> kan man se at et stigende antal muslimske indvandrere konverterer til
> kristendommen, også selv om det som bekendt kan give problemer i forhold

Ja det er jo noget du kender noget til som tidligere rettroende.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-11 10:33

wrote:

> [...]
>
>kan man se at et stigende antal muslimske indvandrere konverterer til
>kristendommen, også selv om det som bekendt kan give problemer i forhold

De vl ikke dræbe RasmusModsatter der gør religionen lidt til grin ved
at konvertere
I sager om familieære og sex dræbes
><http://politiken.dk/indland/article1181205.ece>
>
>Men alt i alt en positiv udvikling, som dog gerne måtte blive
>kraftigere.

Jo fler muslimer der kommer og forstår DK,, jo flere kristne Rasmus
Modsatter der måske driver taqia strategi om at forvirre os og virke
ufarlige

Fra : Peter K

Dato : 07-02-11 10:54

> [...]
>
> <http://politiken.dk/indland/article1181205.ece>
>
> Men alt i alt en positiv udvikling, som dog gerne måtte blive

Forhåbentlgt er der endnu flere der totalt dropper religion.

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-02-11 14:02

Peter K skrev i

> Forhåbentlgt er der endnu flere der totalt dropper religion.

Forhåbentlig vil endnu flere droppe ateismen der har været den direkte årsag
til brutal mord og udryddelse på ca. 100 millioner personer inden for de
sidste ca. 100 år, foruden vold, mishandling, undertrykkelse m.v. på et utal
af personer.

Jo jo, det er skam en skøn religion du er tilhænger af!!

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-02-11 18:13

Den 07-02-2011 14:01, Andreas Falck skrev:
> [...]
> vold, mishandling, undertrykkelse m.v. på et utal af personer.
>
> Jo jo, det er skam en skøn religion du er tilhænger af!!

Man orker det jo snart ikke længere.
Ateisme er kun en religion i de religiøse
fantasters øjne. Det er end ikke en ideologi
og det er historieforfalskning af værste
klasse at påstå at ateisme har været en direkte
årsag til mord og udryddelse.

Det bevidner endnu en gang at den eneste "historie"
Andreas Falck ved noget om en den selektive historie,
der handler om biblen som en sandfærdig beretning
om noget der skete i mellemøsten for et par tusind
år siden.

Jeg bliver gang på gang overrasket over den måde,
Andreas Falck udstiller sig selv på. Den smule
agtelse man kunne have for hans påståede store
indblik i de bibelske tekst smuldrer godt nok hen
når man opdager hvor naiv og uvidende manden kan
være på alle andre områder.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-02-11 18:26

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Man orker det jo snart ikke længere.
> Ateisme er kun en religion i de religiøse
> fantasters øjne.

Ateisme, som den udøves af jer rablende vanvittige og frådende fanatikere og
fundamentaliser er religion når den værst. Du er jo i "fint" selskab med
Stalin, Mao og Pol Pot.

> Det er end ikke en ideologi
> og det er historieforfalskning af værste
> klasse at påstå at ateisme har været en direkte
> årsag til mord og udryddelse.

Så det er historieforfalskning at ateisterne Stalin, Mao og Pol Pot har
udryddet 100 millioner mennesker!!

Ja, der er da godt nok ingen grænser for de stinkende løgne du og dine lige
så stinkende usynpatiske trosfæller gør jer skyldig i.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-02-11 18:32

Den 07-02-2011 18:26, Andreas Falck skrev:

> [...]
>
> Så det er historieforfalskning at ateisterne Stalin, Mao og
> Pol Pot har udryddet 100 millioner mennesker!!

Nej, og det er heller ikke det jeg skriver.
Jeg påstår at de ikke udryddede en gruelig masse
mennesker fordi de var ateister, men af helt andre
grund.

Og at du ikke begriber disse grunde vidner jo
blot om hvor verdensfjern din påstående
historiekundskab er.

> Ja, der er da godt nok ingen grænser for de stinkende løgne
> du og dine lige så stinkende usynpatiske trosfæller gør jer
> skyldig i.

Tak, Andreas. Nu kan vi kende igen.
Man kunne lige i en dags tid have troet,
at du kunne rumme en rationel tanke.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 10:11

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Nej, og det er heller ikke det jeg skriver.
> Jeg påstår at de ikke udryddede en gruelig masse
> mennesker fordi de var ateister, men af helt andre
> grund.

Men når nogen kaldes for kristne og gør lignende ting, så er det fordi de er
kristne!!

Ja, du er en stinkende hyklerisk dobbeltmoralsk vælgerforsmået stakkel.

Fra : Sømand1

Dato : 08-02-11 10:44

"Andreas Falck" <dewnull@tiiscalii.dk> wrote in message

> Men når nogen kaldes for kristne og gør lignende ting, så er det fordi de er
> kristne!!

Jeg tror du har fat i noget *lige* der....

Som vi kan se, den form for tankeprocess er meget vanskelig - om ikke umulig - at
arbejde videre med.

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 10:47

Sømand1 skrev i

> "Andreas Falck" <dewnull@tiiscalii.dk> wrote in message

> Jeg tror du har fat i noget *lige* der....
>
> Som vi kan se, den form for tankeprocess er meget vanskelig - om ikke
> umulig - at arbejde videre med.

Det er jo den slags vi kristne altid har været oppe imod.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 11:46

Den 08-02-2011 10:47, Andreas Falck skrev:

> Det er jo den slags vi kristne altid har været oppe imod.

"vi kristne"? LOL

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 12:00

Jørgen Farum Jensen skrev i

> "vi kristne"?

Du ved jo ikke hvad kristendom er.

Og du siger jo selv at du heller ikke ønsker at vide det.

Så hvorfor vil du samtidig gøre dig klog på hvad kristendom skulle være når
du end ikke gider undersøge hvad kristendom er!!

Dobbelt moralsk hykeleri, som jo er helt sædvanlig fra fanatiske ateister
der tror de ved alt - især om det de slet ikke har gidet undersøge.

Det er jo helt tydeligt at dit eneste formål med at forurene denne gruppe
med dine skriverier er at nedgøre kristne. Du overtræder dermed helt
tydeligt gruppens fundats.

Men den slags er fanatiske ateister jo ligeglade med, bare de får lejlighed
til at håne og nedgøre kristne, så skider de højt og flot på alt og alle.

Man forstår bedre og bedre hvorfor vælgerne valgte at forsmå dig!!

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 15:29

Den 08-02-2011 11:59, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Du ved jo ikke hvad kristendom er.

Når du skriver "vi kristne" tager du
alle kristne til indtægt for dine
formørkede synspunkter. Det er det
jeg kalder lattervækkende. De fleste
kristne er heldigvis oplyste og
ræsonnable mennesker, der har bedre
at bruge deres liv på end at snuse
i oldgamle skriftefterladenskaber.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 11:44

Den 08-02-2011 10:10, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Men når nogen kaldes for kristne og gør lignende ting, så er
> det fordi de er kristne!!

Igen demonstrerer du igen fordomme og manglende
kendskab til historien.

Ateisme er pr. definition ikke noget
ideologi. Der er *intet* der binder
ateister sammen i nogen form for fællesskab.
Dertil behøver du kun at kigge på nogen
af de ynkelige forsøg der er gjort for
skabe sådanne fællesskaber.

Derfor kan du *ikke* pege på *et eneste*
historisk eller nutidigt eksempel hvor
ateister i samlet flok har foretaget
sig noget som helst aggressivt fordi de
var ateister.

Jeg kan til gengæld pege på masser
af tilfælde, hvor et fællesskab, bundet
sammen af religiøse idealer har foretaget
sig de frygteligste ting.

Men jeg begår ikke den samme dumhed, som
du gang på gang afslører - jeg beskylder
ikke kristendommen som sådan for ugerninger.
Jeg beskylder de mennesker, der faktisk
begår ugerningerne for at føre falsk flag.

Jeg mener - men her er du velkommen til
at korrekse mig - ikke at biblen pålægger
kristne at slagte ateister, hedninge og
anderledes troende.

Og jeg mener at dem der faktisk den dag
i dag opfører sig aggressivt i kristen-
dommens navn er ofre for ideologiske
demagoger.

Ateister hader ikke kristendommen. De
hader den hykleriske obskurantisme der
er affødt af blind tro.

> Ja, du er en stinkende hyklerisk dobbeltmoralsk
> vælgerforsmået stakkel.

Fin signatur. Du mangler "løgnagtig". Er
det kristent sådan at øve sig på hvor mange
tillægsord man kan bruge i sin omtale af
en anden person? Eller er det noget man
lærer som børn i syvendedagsadventisternes
søndagsskole?

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 11:55

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Derfor kan du *ikke* pege på *et eneste*
> historisk eller nutidigt eksempel hvor
> ateister i samlet flok har foretaget
> sig noget som helst aggressivt fordi de
> var ateister.

Drab på over 100 millioner uskyldige ofre taler sit eget tydelige sprog og
dokumenterer hvor stor en løgner du er.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 15:32

Den 08-02-2011 11:55, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Drab på over 100 millioner uskyldige ofre taler sit eget
> tydelige sprog og dokumenterer hvor stor en løgner du er.

Du kan *ikke* pege på *et eneste*
historisk eller nutidigt eksempel hvor
ateister i samlet flok har foretaget
sig noget som helst aggressivt fordi de
var ateister

Og jeg sparer på tillægsordene og kalder
*ikke* dig en løgner. At du vedblivende
kan fastholde en sådan fejlopfattelse
er en brist i din forstand. Og det
kan do jo ikke gøre for.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 15:51

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Du kan *ikke* pege på *et eneste*
> historisk eller nutidigt eksempel hvor
> ateister i samlet flok har foretaget
> sig noget som helst aggressivt fordi de
> var ateister

Stalin, Mao og Pol Pot og deres talrige medtroende ateistfanatikere der har
myrdet 100 millioner mennesker på mindre ned 100 år.

Det er sandelig en køn flok du deler tro med.

Fra : snabel@snabel.net

Dato : 08-02-11 16:10

On Tue, 8 Feb 2011 15:50:50 +0100, "Andreas Falck"
<dewnull@tiiscalii.dk> wrote:

>Jørgen Farum Jensen skrev i

>Stalin, Mao og Pol Pot og deres talrige medtroende ateistfanatikere der har
>myrdet 100 millioner mennesker på mindre ned 100 år.

og?

Du kan stadigvæk *ikke* pege på *et eneste*
historisk eller nutidigt eksempel hvor
ateister i samlet flok har foretaget
sig noget som helst aggressivt fordi de
var ateister

>Det er sandelig en køn flok du deler tro med.

hvilken tro?

Ateister er jo kendetegnede ved at de netop IKKE opfinder guder og
tror på samme

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 16:17

snabel@snabel.net skrev i

Så er du tilføjet dine andre alias'er

Fra : @

Dato : 08-02-11 16:27

On Tue, 8 Feb 2011 16:17:11 +0100, "Andreas Falck"
<dewnull@tiiscalii.dk> wrote:

>snabel@snabel.net skrev i
>
>Så er du tilføjet dine andre alias'er

fandt lige et "tredimmensionelt" billede af Falck:

http://johnfenzel.typepad.com/john_fenzels_blog/images/2007/03/14/the3monkeys.jpg

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 16:52

Den 08-02-2011 15:50, Andreas Falck skrev:

> Stalin, Mao og Pol Pot og deres talrige medtroende
> ateistfanatikere der har myrdet 100 millioner mennesker på
> mindre ned 100 år.

Du kan *ikke* pege på *et eneste*
historisk eller nutidigt eksempel hvor
ateister i samlet flok har foretaget
sig noget som helst aggressivt *fordi de
var ateister*.

Du kan blive ved med for evigt at gentage
det samme vrøvl om at de herrer tyranner
slog folk ihjel fordi de var ateister. Det
er ikke rigtigt. For hver gang du gentager
det blive din indskrænkethed blot mere
åbenbar.

> Det er sandelig en køn flok du deler tro med.

Sig mig, er du dum? Jeg prøver lige en gang til:

[...]

Hvilke ord er det i ovenstående, du ikke
forstår?

Jeg kan pege på tusind religiøse fællesskaber.
Kan du pege blot på et eneste ateistisk
fællesskab, der bindes sammen af et skrift,
en ideologi, en fælles politisk holdning,
en fælles fjende eller hvadsomhelst der
ikke blot er din fantasi eller dit enestående
mangelfulde kendskab til verdenshistorien?

Jeg kommer i tanke om at da religionen
var stærk i Danmark brugte man slet
ikke ordet "ateist". Den gang kaldte
man dem "fritænkere". Hvad tror du man
lagde i det ord?

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 17:11

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Du kan blive ved med for evigt at gentage
> det samme vrøvl om at de herrer tyranner
> slog folk ihjel fordi de var ateister. Det
> er ikke rigtigt.

Vel er det da derfor. Der findes ganske enkelt ikke anden grund end at de
enten er ateister eller afgudsdyrkere.

Ingen af de herrer kan siges at være afgudsdyrkere!!

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 18:01

Den 08-02-2011 17:11, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Vel er det da derfor. Der findes ganske enkelt ikke anden
> grund end at de enten er ateister eller afgudsdyrkere.

Sig mig har du ikke gået i folkeskolen?
Alle de diktaturer du kan nævne er opstået
på baggrund af politiske, etniske eller
religiøse årsager eller ganske enkelt
magtbegær. Vi har lige for hånden:
Iran. Et andet eksempel: Somalia er en
fejlslagen stat på grund af en stærk
islamistisk oprørsbevægelse.

Kristne stater der i slutningen af det
tyvende århundrede iværksatte etniske
og religiøse udrensninger: Serbien,
Kroatien.

Vi har endda en slags demokrati, hvor
ganske almindelige mennesker ikke be-
tænker sig på at slå kristne og ateister
ihjel. Pakistan.

Og jeg tager overhovedet ikke i betænkning
at sammenligne din form for kristendom
med islam.

Og er ingen gang løgn.
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 18:05

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Kristne stater der i slutningen af det
> tyvende århundrede iværksatte etniske
> og religiøse udrensninger: Serbien,
> Kroatien.

Din dobbeltmoralske hykler.

Kristen stater der laver etnisk udrensning??

Men du benægter at ateistiske stater har myrdet 100 millioner mennesker.

Det er da godt at du selv afslører din stinkende dobbeltmoral!!

Men du har endnu ikke forklaret hvordan en STAT kan være kristen når du
samtidig siger at den ikke kan være ateistisk!!

Men sådan er det jo med fanatiske ateister. De slingrer frem og tilbage alt
efter hvad de lige nu forsøger at ville bilde folk ind.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 18:23

Den 08-02-2011 18:05, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Din dobbeltmoralske hykler.
>
> Kristen stater der laver etnisk udrensning??
>
> Men du benægter at ateistiske stater har myrdet 100
> millioner mennesker.

Forskellen på de systemer du nævner er
at stort set hele den serbiske og kroatiske
befolkning støttede op om den statsstyrede
terror mod de etniske mindretal i de
pågældende lande, mens ingen af de stater
du nævner er baseret på ateisme.

> Det er da godt at du selv afslører din stinkende dobbeltmoral!!
>
> Men du har endnu ikke forklaret hvordan en STAT kan være
> kristen når du samtidig siger at den ikke kan være ateistisk!!

Masser af gange. En kristen start er en stat
hvor et flertal af befolkningen har en eller
anden for for kristen tro. Det havde man også i
de stater, du betegner som ateistiske, men i de
lande blev troen undertrykt af politiske eller
ideologiske årsager.

> Men sådan er det jo med fanatiske ateister. De slingrer frem
> og tilbage alt efter hvad de lige nu forsøger at ville bilde
> folk ind.

Den af os to der forsøger at bilde nogen
noget ind er nok dig. Du advokerer for en
kristen sekt. Jeg advokerer kun for at
folk i bred almindelighed bruger deres
fornuft.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 17:12

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Ateisme er pr. definition ikke noget
> ideologi.

Du er uenig med sagkundskaben der ikke har problemer med at kalde din og
andres nærmest militante ateisme for både en ideologi og en religion.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 17:45

Den 08-02-2011 17:12, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Du er uenig med sagkundskaben der ikke har problemer med at
> kalde din og andres nærmest militante ateisme for både en
> ideologi og en religion.

Hvilken sagkundskab? Din?

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 17:50

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Hvilken sagkundskab?

Jeg tror ikke du er uvidende - du taler blot imod bedre vidende (som den
strækt troende ateist du er)

Fra : @

Dato : 08-02-11 17:53

hvilken sagkundskab?

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 18:13

Den 08-02-2011 17:50, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Jeg tror ikke du er uvidende - du taler blot imod bedre
> vidende (som den strækt troende ateist du er)

For en der er så ivrig efter dokumentation
af evangeliernes indhold er du forbavsende
tilbageholden med dokumentation for dine
egen påstande.

Du har meddelt mig at sagkundskaben
siger at ateisme er en ideologi. Og jeg
beder egentlig ret høfligt om at få at vide
hvilken sagkundskab der er tale om.

Og det vil du ikke svare på. Fred være med
det. Jeg har ikke noget udestående med din tro.
Men jeg har et udestående med den uforstand,
der bringer dig til at fordreje alt hvad jeg
skriver med den ene uvederhæftighed efter den
anden.

Du er ikke kristen. Du er blot en nar der
hader ateister, lissom Jahnu. Dit livsindhold
er fornærmelse over at alle ikke tænker som
dig.

Giv op, Andreas. Du er simpelt hen ikke
voksen nok til at deltage i en fornuftig
debat.

Gå i skole i morgen og lyt til din
historielærer.
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 18:15

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Og jeg
> beder egentlig ret høfligt

Du har aldrig bedt høfligt om noget!

Du har alene missioneret fanatisk ateisme som jo har stået bag mordet på 100
millioner uskyldige mænd, kvinder og børn.

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 18:18

Jørgen Farum Jensen skrev i

> [...]

> Du er ikke kristen. Du er blot en nar

> Giv op, Andreas. Du er simpelt hen ikke
> voksen nok til at deltage i en fornuftig

Og du påstår at du aldrig håner og nedgør kristne.

Du gør jo ikke andet.

Men det er jo også helt normalt for fanatiske ateister som jo har myrdet
over 100 millioner mennesker på mindre end 100 år!!

Jo jo, det er sandelig fine trosfæller du holder dig. - Du tager jo ikke
engang afstand fra disse fanatiske ateister!!

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 18:30

Den 08-02-2011 18:17, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Og du påstår at du aldrig håner og nedgør kristne.

Det gør jeg heller ikke. Jeg håner og
nedgør ikke kristne. I denne tråd håner
jeg og nedgør én kristen, der misbruger
kristendommen for at fremme sin syge
såkaldte kristne ideologi. Men lur
mig om du ikke er bedre til at forhåne
nedgøre og fordreje end jeg er. Der
vinder du klart på point.

> [...]
>
> Jo jo, det er sandelig fine trosfæller du holder dig. - Du
> tager jo ikke engang afstand fra disse fanatiske ateister!!

Det vil jeg da overveje at gøre hvis jeg
erfare at du tager afstand fra Urban 2.
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 22:43

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Det vil jeg da overveje at gøre

Altså bekræfter du jo helt fint at du fuldt ud sympatiserer med disse
bindegale ateister og deres ondskabsfuldheder.

Godt at dette kom fra dig selv.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-02-11 23:22

Den 08-02-2011 22:42, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Altså bekræfter du jo helt fint at du fuldt ud sympatiserer
> med disse bindegale ateister og deres ondskabsfuldheder.
>
> Godt at dette kom fra dig selv.

Du forstod vist ikke helt min melding.
Ikke så underligt med det forhold til det
danske sprog. Du kryber uden om min fuldstændige
afvisning af tyranners misbrug af politiske,
etniske og religiøse forhold som årag til
derved ugerning. Disse mennesker kan ikke være
trosfæller for ateismen er ikke nogen tro.

Men som sagt, jeg vil tænke lidt mere over det hvis
du tager afstand fra Pave Urban den anden.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 23:37

Jørgen Farum Jensen skrev i

> ateismen er ikke nogen tro.

Fanatisk ateisme er en stærk tro - og alt tyder på at det er en tro du er
underlagt.

> Men som sagt, jeg vil tænke lidt mere over det hvis
> du tager afstand fra Pave Urban den anden.

Var der en pave der hed sådan?

Hvis der var har jeg ingen problemer med at tage afstand fra ham og sikkert
langt, langt det meste af hvad han har gjort, sikkert endda det hele!

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 09-02-11 13:25

Den 08-02-2011 23:36, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Fanatisk ateisme er en stærk tro - og alt tyder på at det er
> en tro du er underlagt.

Desværre for dig kan ateisme i sig selv ikke vække
så stærke følelser hos almindelige fornuftsbetonede
mennesker. Derimod kan ateisme i sig selv vække
endog særdeles stærke følelser hos nogle religiøst
overbeviste.

Og stadigvæk - og helt ubegribeligt - fastholder
du at ateisme er en tro. *Det* er fanatisme.

> Var der en pave der hed sådan?

Nu troller du. Jeg kan simpelthen ikke
forestille mig at en person,der har gået
i den danske folkeskole, kalder sig
kristen og vil gøre sig klog på kristendommens
historie ikke ved hvem Pave Urban den anden
var.

> Hvis der var har jeg ingen problemer med at tage afstand fra
> ham og sikkert langt, langt det meste af hvad han har gjort,
> sikkert endda det hele!

Ok, jeg havde helt glemt at de eneste rigtige
kristne er syvendedagsadventister.

Andreas, jeg er ked af det, men med hver eneste
meddelelse du skriver bekræfter du din egen
fanatisme og udstiller din grænseløse foragt
for anderledes tænkende.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-02-11 14:00

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Nu troller du.

Ja.

> Ok,

Ja, netop da det jo var ham der satte det første korstog i gang, er der ikke
megen grund til at kalde ham for kristen. Korstogene drejer sig ikke om
kristendom, men om politik, magtbegær og pengegriskhed og en hel masse andet
der er det stik modsatte af kristendom.

> jeg havde helt glemt at de eneste rigtige
> kristne er syvendedagsadventister.

Det kan du ikke finde ét eneste sted hvor jeg har skrevet netop det!!

Men pas iøvrigt på dit blodtryk. Det ville da være synd for vælgerne dersom
de ikke fik endnu en chance til at vrage og forsmå dig

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 09-02-11 14:58

Den 09-02-2011 14:00, Andreas Falck skrev:
> [...]
> stik modsatte af kristendom.

> Det kan du ikke finde ét eneste sted hvor jeg har skrevet

Nej, for det vil du jo aldrig indrømme.
Men i modsætning til dig kan jeg drage
slutninger ud fra 1) hvorledes du fordømmer
enhver anden kristen trosretning som der
refereres til her, inklusive den danske
folkekirke og 2) det faktum at syvendedags-
adventisterne eksisterer som en trosretning.

Kristne, der befinder sig i et overvejende
kristent land, danner frikirker og sekter
fordi de har en rigtigere kristendom end
flertallet har. Hvorfor skule de ellers
gøre det?

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-02-11 16:05

Jørgen Farum Jensen skrev i

> Men i modsætning til dig kan jeg drage
> slutninger

Det er jo netop hvad du *ikke* kan.

Men du er god til med vilje at ville misforstå hvad der skrives.

Det sker jo ofte når du kommer helt op i det røde felt.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 09-02-11 18:11

Den 09-02-2011 16:04, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Det er jo netop hvad du *ikke* kan.
>
> Men du er god til med vilje at ville misforstå hvad der
> skrives.

Er der noget at misforstå når du kalder
mig en fanatisk og løgnagtig ateist?

Det er jo stort set de slutninger du drager,
når du skal forholde dig tilbagevisninger
af dine påstande. Aldrig et redeligt svar,
kun beskyldninger og personligheder. Og
slutninger du drager vedr. mit blodtryk
og min ophidselse over dine udfald.

Du tror du deltager i en fri og åben
debat. I've got News for You. En debat
er på argumenter, og alt hvad du har at
byde på er påstande og bøllesprog.
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-02-11 19:45

Jørgen Farum Jensen skrev i

> En debat
> er på argumenter, og alt hvad du har at
> byde på er påstande og bøllesprog.

Så har jeg nok lyttet alt for meget til dig og dine ateistfanatiske
trosfæller.

I begår jo aldrig andet end påstande og bøllesprog.

Og så jamrer I når I får igen på det niveau I selv har anlagt!!

Fra : @

Dato : 09-02-11 19:57

On Wed, 9 Feb 2011 19:44:45 +0100, "Andreas Falck"
<dewnull@tiiscalii.dk> wrote:

> [...]
>
>I begår jo aldrig andet end påstande og bøllesprog.
>
>Og så jamrer I når I får igen på det niveau I selv har anlagt!!

<<<<<
Der er ikke mange hjerneceller du er i stand til at bruge.

Men nu er du også kun en fanatisk kristen, så det forklarer jo mangt
og meget
om dit Pol Potske had til ateister.

Ja, det er da godt at ateister ikke læser Bibelen på samme idiotiske
og
sindsyge måde som I fanatiske og fundamentalistiske kristne gør det,
for så
så det da rigtig skidt ud.

Man skulle tro at I trængte til behandling for jeres forkvaklede
livssyn.

Og det er jo helt tydeligt her at du slet ikke forstår noget som
helst.

Men nu er det jo også yderst sjældent at kristne fanatikere har
hjerneceller nok til at forstå og fatte de bibelske tekster. Ikke
underligt
når I har guru'er som Stalin og Pol Pot, så skal der jo være noget
galt med
jer.

Ja, du så jo nok hellere den kristne Stalin og Pol Pot ideologi
indført over hele verden!!

Det er da langt værre med den stalinistiske intollerante holdning du
står
for.

Det er jo tydeligt at Andreas Falck har en stalinistlignende
intollerance over for alt og alle der ikke deler hans intollerante
holdning.

Du er en løgner, en bagvasker og en stinkende Pol Pot tilbeder.

Han er da bare en sur børnehavedreng der trænger til at få skiftet
ble.

Der er jo også Nordkorea og den hedengangne Mao, for blot at nævne
nogle af
dine fanatiske trosfæller.

Din ageren ser jo ud til at leve godt op til disse herrers
intollerance.

Jeg har kun fået dine forkvaklede fordrejninger af nogle bibeltekster,
som
du end ikke har format til selvstændigt at forholde dig til.

Ja, du er en ARG LØGNER der fusker og manipulerer med bibelteksterne.

Du viser blot endnu engang hvor uvidende du er om emnet!

Er der i det hele taget noget som helst du er i stand til at fatte og
forstå?

Du udstiller din egen uvidenhed og dumhed !!

Kom nu med noget dokumentation i stedet for de løse påstande du
citerer fra
den underlødige kristne side

Jeg fik kun dine ynkelige forsøg på en kristen-forkvaklet fordrejning
af
nogle bibeltekster.

Men det er jo ikke unormalt at fanatiske betonkristne som dig ikke
formår
at læse og forstå selv enkle tekster.

Men det er vel blot det sædvanlige tågesnak som der altid kommer fra
fanatiske kristne der ikke selv har læst Bibelen eller sat sig ind i
hvad
kristendommen er for noget.

Du ved jo ikke hvad du snakker om. Det rabler jo fuldstændig for dig.

Du er da godt nok dum!

Du er jo ikke kommet med noget bevis. Du har alene opført dig som en
god og
rettroende kristen med hang til Pol Pot.

Hvad med om du for blot en enkelt gangs skyld forsøgte at sætte dig
ind i
emnet i stedet for bevidstløst at citere fra en hjernelam ateisthaders
smædeside.

Nej, men ateister har altså ikke samme sindsyge mistolkning af de
bibelske
tekster som du og andre hjernelamme fanatiske kristne har.

Det er jo bemærkelsesværdigt at det kun er fundamentalistiske kristne
med et
udtalt ateisthad der insisterer på at læse de bibelske tekster på
denne
helt forkvaklede måde.

Du er så naiv at du tror på alt ateisthaderne prædiker.

Der er fin konsensus blandt anerkendte seriøse og saglige
historieforskere
om at Jesus ikke er en historisk person.
Det er kun nogle fanatiske fundamentalistiske kristne der fornægter
dette.

Den side er jo det rene galamatias og er en sølle dansk kristens
dårlige
oversættelser fra en engelsksproget kristens anti-ateistside.

.... sagde manden der er bundet på hænder og fødder af en masse ævl om
kristendom og hvad ved jeg ...

Dine kristne stråmænd er ikke værd at forholde sig til.
<<<<<<

Fra : Vidal

Dato : 09-02-11 21:08

Den 09-02-2011 19:56, @ skrev:
> Der er fin konsensus blandt anerkendte seriøse og saglige
> historieforskere
> om at Jesus ikke er en historisk person.

Link?

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 09-02-11 23:39

Den 09-02-2011 19:44, Andreas Falck skrev:
> [...]
>
> I begår jo aldrig andet end påstande og bøllesprog.
>
> Og så jamrer I når I får igen på det niveau I selv har anlagt!!

Hvem jamrer? Det politiske liv
befordrer en vis hårdhudethed
overfor skældsord.

Kommentarerne til dine påstande
er ikke jammer, men din respons
er jammer fra klassens misforståede
klovn, der ikke kan forstå at de
andre ikke vil lege med ham,

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 09:46

Jørgen Farum Jensen skrev i

> ikke kan forstå at de
> andre ikke vil lege med ham,

Det er ikke hverken mig eller "os" der har bedt dig om at komme herind.

Det er dig der tigger om lov til at lege med.

Og de eneste der gider lege med dig er de andre ateisttosser der oså savner
nogen at lege med.

Jeg har ikke brug for at lege med jer ateisttosser.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-02-11 12:21

Den 10-02-2011 09:46, Andreas Falck skrev:
> Jørgen Farum Jensen skrev i

> Det er ikke hverken mig eller "os" der har bedt dig om at
> komme herind.

Nu behøver jeg jo ikke nogen tilladelse
for at blande mig i diskussionen i
en nyhedsgruppe.

> Det er dig der tigger om lov til at lege med.

Næh. Jeg åbner såmænd bare nyhedsgruppen
i min Thunderbird, og vips så kan jeg
en masse indlæg. Mange springer jeg over,
fordi de handler om kristendom og aspekter
af kristendommen som jeg ikke har nogen
viden om, mening om eller interesse for.

Imidlertid handler de fleste af dine indlæg
overhovedet ikke om kristendom, men om ateist-
bashing fra en intolerant religiøs galning
der end ikke fatter hvad ateisme er for noget,
men præsenterer frit opfundne historier om
ateismens forfærdelige grusomheder.

> Og de eneste der gider lege med dig er de andre ateisttosser
> der oså savner nogen at lege med.
>
> Jeg har ikke brug for at lege med jer ateisttosser.

Ja men det er da underholdende at læse
hvilke vanvittige påstande og nye skældsord
du kan komme med i dit had til anderledes
tænkende.

Denne nyhedsgruppe (og dk.livssyn) er det
eneste sted jeg kan få bekræftet at der
rent faktisk findes sådanne hadefulde
religiøse fantaster i lille hyggelige
Danmark. I det virkelige liv møder jeg
dem aldrig.

Jeg deler ikke alle Sam Harris', Christopher
Hitchens' og Richard Dawkins' synspunkter.
Men det er da pudsigt at opleve personer
der med hver linje de skriver bekræfter at
religiøs overbevisning kan have en direkte
skadelig indflydelse på folks evne til at
skelne fornuft fra følelse.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : tkruse

Dato : 10-02-11 09:05

On 10 Feb., 12:20, Jørgen Farum Jensen <jfjen...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> du kan komme med i dit had til anderledes
> t nkende.
>
> Denne nyhedsgruppe (og dk.livssyn) er det
> eneste sted jeg kan f bekr ftet at der
> rent faktisk findes s danne hadefulde
> religi se fantaster i lille hyggelige
> Danmark. I det virkelige liv m der jeg
> dem aldrig.
>
> Jeg deler ikke alle Sam Harris', Christopher
> Hitchens' og Richard Dawkins' synspunkter.
> Men det er da pudsigt at opleve personer
> der med hver linje de skriver bekr fter at
> religi s overbevisning kan have en direkte
> skadelig indflydelse p folks evne til at

jeg kan ikke se nogen gud nogen steder,,,kun ham som bor i mine
underbukser
men han skal jo også fise af en dag
eller skal han ???????
tror jeg på ingenting,,,jeg fiser af til ingenting,,,slut prut
finale,,så er der sgu ikke mere
men på et eller andet plan oplever jeg mig selv som både fisk , abe ,
løve ,menneske
og derfor tænker jeg på lammets trone
hvor man både ser ørn,okse,løve, og noget som ligner et menneskeansigt
og har man været på alle de trin,,slagte kylling,gris.okse
så må man til sidst også ligne det slagtede lam
og nu er jeg jo på kant med alle
ham som har fundet den lange vej
men det er skræk at se den vej
minkavleren og sølvræveavlsren må frygte vis de kendte dette overblik
og den rige man må frygt at han bliver ligesom mig
men det gør han
og der vil han takke det sociale system
som i virkeligheden kommer fra det kristne ord

Fra : @

Dato : 08-02-11 17:30

On Tue, 08 Feb 2011 16:52:08 +0100, Jørgen Farum Jensen
<jfjenzen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg kommer i tanke om at da religionen
>var stærk i Danmark brugte man slet
>ikke ordet "ateist". Den gang kaldte
>man dem "fritænkere". Hvad tror du man
>lagde i det ord?

jeg kan ikke lade være med at fundere over hvad den majoritet der
fandt på dette begreb - fritænker fri tænker så anså sig selv for
at være -

tvangstænkere - lænket til noget overtroisk tankemæssigt arvegods

jeg ser det som et problem - ikke bare når man debatterer/snakker med
teister, men også mere generelt - at nogen starter ud med at
sidestille tro med fakta - og uanset argumenter sansynligvis korrekte
forsknigsresultater osv. mener teisterne stadigvæk at en gud skabte
jorden og lod solen og månen kører i buer hen over denne flade jord -

nåe nej - beviserne MOD dette vås blev jo efterhånden FOR overvældende
-

men har teisterne villet tage ved lære - næ nej man hugger lige en hæl
og klipper en tå - og de "sandheder" der havde fremført gennem
hundredevis af år blev lige drejet et par omgange -

pludselig skabte guden ikke jorden med alt tilbehøret på seks dage -

nu skulle man ikke længere tage teisternes skabelsesberetning for gode
varer - det vås kunne de jo efterhånden som videnskaben fandt flere
og flere beviser for det modsatte ikke længere bilder folk ind -

så i stedet for at holde fast i dogmerne tilpasser teisterne sig -

hvad de fandt sandt og rigtigt i går er løgn i dag -

og i morgen finder de sikkert på en ny løgn -

dette gør at teister ikke kan være nogen hvis udsagn man kan fæste lid
til

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-11 12:22

On 9 Feb., 19:44, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> [...]
>
> I begår jo aldrig andet end påstande og bøllesprog.
>
> Og så jamrer I når I får igen på det niveau I selv har anlagt!!

Andeas. Du snyder kun digselv. Hvad jeg egentlig også er i tvivl om -

Dig og Villy Dalsgaard er fuldt ud på linie med Jahnu. Komplet
faktaresistente, småt begavede, udannede, uuddannede og fanatisk
enøjede. Uden evne til at indgå i en saglig og sober diskussion og
absolut behandlings-trængende. I er manipulerende, belyvende,
selvforherligende, selvcentrerede og fulde af plat og løgnagtige
påstande. Og nogle fantastisk dårlige reklamesøjler for kristendommen..
Det er fantastisk at de øvrige kristen i dette forum ikke lægger en
solid afstand.

Efter at have svinet alle og enhver til jamrer I jer begge, når I
tiltales som fortjent. Og forsøger at legimitere jeres uhæderlige
bumse-adfærd ved at henvise til de svar I modtager på jeres svinske
facon. Den rene intellektuelle elendighed - intet mindre.

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-11 10:36

On 8 Feb., 17:52, "@" <sna...@snabel.net> wrote:

> hvilken sagkundskab?

Den slags svarer Andreas da ikke på :)

Fra : N/A

Dato : 07-02-11 19:30

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-11 19:30

@ <1_@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> de kristne(katolikker) der erobrede Sydamerika udryddede heller ikke
> indianerne fordi de var hedenske indianere - de var blot så uheldige
> at stå i vejen for nogle grådige guldrøvere

Det er nu heller ikke rigtigt. Derimod medbragte spaniolerne nogle
mikroorganismer som indianerne ikke var modstandsdygtige over for, så de
døde som fluer af sygdomme som for europæerne var bagateller.

At tænke sig at dø af en forkølelse ... til gengæld fik spaniolerne
syfilisen med tilbage til Europa ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Sømand1

Dato : 07-02-11 21:30

> Det er nu heller ikke rigtigt. Derimod medbragte spaniolerne nogle
> mikroorganismer som indianerne ikke var modstandsdygtige over for, så de
> døde som fluer af sygdomme som for europæerne var bagateller.

Det er nu korerkt at spaniolerne (inkvisitorerne) var særdeles voldelige og
røvede guld i store mængder fra (indianere) i både nord og sydamerika. Og det
hele var med pavens og den spanske konges velsignelse.

Fra : Vidal

Dato : 07-02-11 21:42

Den 07-02-2011 21:30, Sømand1 skrev:

> [...]
> røvede guld i store mængder fra (indianere) i både nord og sydamerika. Og det
> hele var med pavens og den spanske konges velsignelse.

Er det så slet ikke vores skyld, selvom vi er kristne?
Det var da dejligt.

--
Venlig hilsen,

Fra : N/A

Dato : 08-02-11 06:19

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-11 06:19

@ <1_@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> en hel del BLEV nu altså slagtet af de guldhungrende spaniere -

Ja, men det faktum at anslået 90% af indianerne døde skyldtes nu ikke at
de blev slagtet af spaniolerne. Men at de ikke var modstandsdygtige over
for de sygdomme, spanierne bragte med sig.

Derudover var det almindeligt at spanierne giftede sig ind i den
stedlige indianske overklasse. De fik nemlig sjældent kvinder med over
Atlanten så overklassen vedblev at være overklasse, nu bare med spansk
sprog. En spansk gift overklassepige sørgede nemlig også for sine brødre
og fætre, og de blev gift med døtre af sådanne forbindelser.

Den mexikanske kejserfamilie blev i øvrigt adlet, og fungerede således
som spansk adel. En efterkommer af den sidste kejser blev således
vicekonge af Ny Spanien.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : tkruse

Dato : 09-02-11 12:50

On 9 Feb., 13:25, Jørgen Farum Jensen <jfjen...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> .

Og stadigvæk - og helt ubegribeligt - fastholder
du at ateisme er en tro. *Det* er fanatisme.

du tror du er til
det bygger på den tro
og er din tilværelse dystre ved hjælp af den dystre tro
hvor stammer så den dystre tro fra,,,alt vad vi høre af skræk i Tv
måske
og barnet må have en bamse med i seng for at styrke troen på det gode
hvem skal styrke din tro vis du ikke havde lægen
som kan give dig en recept på nervepiller
men når pillerne ikke virker mere ,,dem som du troede på en lille tid
så er det måske der du forstår ordet om korset
du ser et lys erstatte din skrækkelige himmel
det Kristne er et virkemiddel
og oplever du det,,så vil du sige ..gud ske lov ,gud ske lov ,gud ske
lov ,gud ske lov ,gud ske lov ,gud ske lov ,

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-11 08:44

On 8 Feb., 16:27, "@" <sna...@snabel.net> wrote:

> fandt lige et "tredimmensionelt" billede af Falck:
>
> http://johnfenzel.typepad.com/john_fenzels_blog/images/2007/03/14/the...

He :)

Ja. Spøjst. Præcist den har jeg også været ved at linke til. Det
gælder iøvrigt de fleste herværende kristne. Man har meget svært ved
at indgå i en dialog -

Det er helst envejs-kommunikation. Men sådan må det vel være, hvis en
eller anden mener at have fundet patentløsningerne -

Fra : tkruse

Dato : 08-02-11 17:29

On 8 Feb., 23:36, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvis der var har jeg ingen problemer med at tage afstand fra ham og sikkert
> langt, langt det meste af hvad han har gjort, sikkert endda det hele!

en ateist ,,er en som ser op imod himle,,,men han kan ingen Gud
se,,og så har han dårlig erfaring med magt personer
men heldig vis så har vi Jesus ord,,, at dem som tror på sig selv er
retfærdige
og jeg tror slet ikke at de flest som kalder sig Kristne i dag,,bryder
sig om sandheden
sandheden kan kun komme i små skridt
og når det fuldkomne kommer,,,så forstummer alt bøn

Fra : Peter K

Dato : 07-02-11 21:01

"Andreas Falck" <dewnull@tiiscallii.invalid> wrote in message
> [...]
> på et utal af personer.
>
> Jo jo, det er skam en skøn religion du er tilhænger af!!

Du har misforstået hvad "ateisme" betyder.

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 10:12

Peter K skrev i

> Du har misforstået hvad "ateisme" betyder.

Nej, men det er der åbenbart en del gudsfornægtere der har!!

Fra : Patruljen

Dato : 07-02-11 06:53

On 7 Feb., 14:01, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscallii.invalid> wrote:
> Peter K skrev inews:4d4fc140$1@news.xnet.co.nz

> Forh bentlig vil endnu flere droppe ateismen der har v ret den direkte rsag
> til brutal mord og udryddelse p ca. 100 millioner personer inden for de
> sidste ca. 100 r, foruden vold, mishandling, undertrykkelse m.v. p et utal
> af personer.
>
> Jo jo, det er skam en sk n religion du er tilh nger af!!

Du må meget gerne henvise til dogmer som er formulerede ud fra en
ateistisk ideologi?

Der er ingen, som er ved sine fulde 5, som vil begynde at hævde:
"Hitler var vegetar. Vegetarisme er den direkte årsag til rundt regnet
50 millioner døde."

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-11 03:03

On 8 Feb., 10:43, Sømand1 <some...@yahoo.dk> wrote:
> "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote in message
>
> news:4d5109cf$0$23762$14726298@news.sunsite.dk...>> Nej, og det er heller ikke det jeg skriver.

> Jeg tror du har fat i noget *lige* der....
>
> Som vi kan se, den form for tankeprocess er meget vanskelig - om ikke umulig - at
> arbejde videre med.

Nja - forskellen er at der tiltider har været en bevidst kristen
dagsorden for intolerance, voldelige konflikter, forfølgelser osv.

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-11 05:46

On 8 Feb., 11:55, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Jørgen Farum Jensen skrev inews:4d511e66$0$23758$14726298@news.sunsite.dk

> Drab på over 100 millioner uskyldige ofre taler sit eget tydelige sprog og
> dokumenterer hvor stor en løgner du er.

Nope -

Det som ikke dokumenters er, at der findes en atestisk ideologi. Og at
den, i igivet fald ligger til grund for drabene. Indtil da forbliver
det blot en af dine mange helt uhyrlige påstande.

Fra : tkruse

Dato : 08-02-11 06:08

On 8 Feb., 11:59, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> [...]
> du end ikke gider unders ge hvad kristendom er!!
>
> Dobbelt moralsk hykeleri, som jo er helt s dvanlig fra fanatiske ateister
> der tror de ved alt - is r om det de slet ikke har gidet unders ge.
>
> Det er jo helt tydeligt at dit eneste form l med at forurene denne gruppe
> med dine skriverier er at nedg re kristne. Du overtr der dermed helt
> tydeligt gruppens fundats.
>
> Men den slags er fanatiske ateister jo ligeglade med, bare de f r lejlighed
> til at h ne og nedg re kristne, s skider de h jt og flot p alt og alle.
>
> Man forst r bedre og bedre hvorfor v lgerne valgte at forsm dig!!

Benny Hinn kan virkeligt noget i Jesus navn,,så det kan ses,,også
derfor omvender mange Muslimer sig

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-11 14:19

tkruse skrev i

> Benny Hinn kan virkeligt noget i Jesus navn,,så det kan ses,,også
> derfor omvender mange Muslimer sig

Benny Hinn er en spiritistisk newageforkynder der slet ikke har noget med en
bibelske Jesus at gøre.

flyt dit newage snak over i den newage-gruppe der er beregnet dertil.

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-11 10:36

On 8 Feb., 18:12, Jørgen Farum Jensen <jfjen...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> dig.
>
> Giv op, Andreas. Du er simpelt hen ikke
> voksen nok til at deltage i en fornuftig

:)

Ja, du. Nu er jeg faktisk (også) historielærer. Det hjælper ikke
sålænge fyren har alle de imaginære fjendebilleder, som han har. Du
har netop fået hældt et lille udvalg i hovedet af Falcks faste
repertoire.

Det vil heller ikke hjælpe Falck at komme i terapi. Han vil ikke
samarbejde og vil utvivlsomt ende op i at tale om atestisk terapi.
Beskylde terapeuten for at være i ledtog med Pol Pot og spæne ud af
lokalet.

Ingen vil kunne nå ind til Andreas Falck - hans angst er
gennemgribende & kolosal.

Fra : tkruse

Dato : 08-02-11 14:01

> [...]
> til at h ne og nedg re kristne, s skider de h jt og flot p alt og alle.
>
> Man forst r bedre og bedre hvorfor v lgerne valgte at forsm dig!!

jeg ved du er meget, meget langt fra at vide vad Kristendom er
jeg tror slet ikke du bryder dig om rigtig kristendom,,du vil være en
modstander med din uvidenhed
ligesom ateister
og mange ateister er ikke troende,,netop på grund af dig
hvad gør en moder når hun puster med hele hjertet på den vrælende
drengs ømme pandebule,,,ateist moderen,,,er det Kristen det hun gør
hvorfor holder drengen straks op med at græde
er der en særlig styrke i moderens gerning som skal dyrkes noget mere
som de 24 ældste i himlen

Fra : Jesper

Dato : 08-02-11 03:16

> [...]

> kraftigere.
>
> FUT dk.livssyn.kristendom (som naturligvis kan overrules)

Det samlede antal af konvertiter er dog kun omkring 1.000 stk. Så vi er
nede i promillestørrelsen af musser der er konverteret til kristendom.
--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-02-11 10:18

> [...]
> kraftigere.
>
> FUT dk.livssyn.kristendom (som naturligvis kan overrules)

Hvorfor fanden starter du så tråden her ?

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-02-11 10:38

On Mon, 7 Feb 2011 10:17:58 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hvorfor fanden starter du så tråden her ?

Hvorfor fanden dummer du dig igen?

Per startede tråden i BEGGE grupper, men sørgede for at alle svar kun
kommer i dk.livssyn.kristendom MED MINDRE man aktivt ændrer det.

Fra : Peter K

Dato : 07-02-11 10:45

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Hvorfor fanden dummer du dig igen?
>
> Per startede tråden i BEGGE grupper, men sørgede for at alle svar kun
> kommer i dk.livssyn.kristendom MED MINDRE man aktivt ændrer det.

Spørgsmålet er stadigvæk gyldigt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-02-11 10:47

On Mon, 7 Feb 2011 22:45:27 +1300, Peter K wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Spørgsmålet er stadigvæk gyldigt.

Svaret er vel, at det også er politisk relevant. Man spørg Per, han ved det
nok bedre.

Fra : Peter K

Dato : 07-02-11 10:49

> Svaret er vel, at det også er politisk relevant. Man spørg Per, han ved
> det
> nok bedre.

Det var lige det som "Kim" gjorde!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-02-11 11:19

"Peter K" <peter@parcelvej.dk> skrev i en meddelelse
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Det var lige det som "Kim" gjorde!

Nemlig !

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-11 11:11

S.A.Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> Hvorfor fanden dummer du dig igen?
>
> Per startede tråden i BEGGE grupper, men sørgede for at alle svar kun
> kommer i dk.livssyn.kristendom MED MINDRE man aktivt ændrer det.

Fordi tråden /også/ har et politisk indhold, men hovedsagelig en
kirkelig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-02-11 11:23

> Fordi tråden /også/ har et politisk indhold, men hovedsagelig en
> kirkelig.

Den har praktisk taget intet politisk indhold. Om folk knytter sig til den
eller den anden religion er en privatsag. Hvis du kom ind på det rimelige i
om staten opløste sit bånd til folkekirken, så ville sagen være politisk.
DET ville være en politisk interessant tråd, ikke denne her tråd om en
håndfuld muslimer som melder sig ind i en af de hersens mere eller mindre
bindegale frikirker.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-11 12:47

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
wrote:

> Den har praktisk taget intet politisk indhold. Om folk knytter sig til den
> eller den anden religion er en privatsag.

Islam er ikke kun en religion, men udgør også en politisk ideologi, et
ønske om hvordan samfundet skal indrettes.

På et dialogmøde på Husum Bibliotek i sidste uge arrangeret af Husum og
Husumvold kirker, og med bl.a. Abdul Wahid Pederson i panelet, kunne
denne danskfødte imam da også bekræfte dette forhold.

Islam er altså i sig selv noget politisk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-02-11 12:06

On Mon, 7 Feb 2011 11:11:01 +0100, Per Rønne wrote:

> Fordi tråden /også/ har et politisk indhold, men hovedsagelig en
> kirkelig.

Så gættede jeg rigtigt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-02-11 11:19

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fanden dummer du dig igen?
>
> Per startede tråden i BEGGE grupper, men sørgede for at alle svar kun
> kommer i dk.livssyn.kristendom MED MINDRE man aktivt ændrer det.

Men sagen er at indlægget overhovedet ikke hører hjemme i dk.politik men kun
passer ind i religionshysteri-gruppen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-02-11 12:08

On Mon, 7 Feb 2011 11:18:32 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men sagen er at indlægget overhovedet ikke hører hjemme i dk.politik men kun
> passer ind i religionshysteri-gruppen.

Nu er det heldigvis IKKE dig, der bestemmer hvad der hører hjemme i
dk.politik

Hvis du er utilfreds med trådstarten, så lad dog være med at svare på den.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-02-11 12:11

> Nu er det heldigvis IKKE dig, der bestemmer hvad der hører hjemme i
> dk.politik
>
> Hvis du er utilfreds med trådstarten, så lad dog være med at svare på
> den.

Religiøst knald hører hjemme i religionshysteri-gruppen og ikke her i denne
gruppe. Længere er den ikke.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-02-11 12:21

On Mon, 7 Feb 2011 12:10:40 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Religiøst knald hører hjemme i religionshysteri-gruppen og ikke her i denne
> gruppe. Længere er den ikke.

Som jeg skrev: Nu er det heldigvis IKKE dig, der bestemmer hvad der hører
hjemme i dk.politik

Hvis du ikke havde svaret på trådstarten, havde den stået helt alene.

PS: Dine barnlige persontilsvininger hører hjemme i dk.snak.mudderkastning
og ikke her i denne gruppe. Længere er den ikke.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 07-02-11 12:30

> [...]
>
> PS: Dine barnlige persontilsvininger hører hjemme i dk.snak.mudderkastning
> og ikke her i denne gruppe. Længere er den ikke.

Siden hvornår har du nogensinde skrevet et indlæg der ikke var
persontilsvining.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-02-11 12:46

On Mon, 7 Feb 2011 12:29:33 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Siden hvornår har du nogensinde skrevet et indlæg der ikke var
> persontilsvining.

F.eks. det du lige svarede på, Fjotte.

Fra : TL

Dato : 08-02-11 03:04

On Mon, 7 Feb 2011 12:10:40 +0100, in dk.politik "Kim Larsen \(på
AltBinaries.com eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Religiøst knald hører hjemme i religionshysteri-gruppen og ikke her i denne
>gruppe. Længere er den ikke.

Hvor hører alt håndbold-VM pjattet henne?

Fra : DADK

Dato : 08-02-11 03:30

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-11 11:48

TL <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen
b491l6l9522bfhra4m0eeqqvu8tm837all@4ax.com:

> Hvor hører alt håndbold-VM pjattet henne?

At hænge jubelidioten, taxichaufføren Kim Rovsing Larsen, til vask og tørre
ved at dokumentere hans hykleri, er som at stjæle slik fra børn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : TL

Dato : 09-02-11 04:41

On Tue, 8 Feb 2011 11:47:42 +0100, in dk.politik "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>At hænge jubelidioten, taxichaufføren Kim Rovsing Larsen, til vask og tørre
>ved at dokumentere hans hykleri, er som at stjæle slik fra børn.

Som en anden meget præcist skrev, taxi-Kim Larsen er en stor floskel.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-11 12:47

> [...]

> dk.politik
>
> Hvis du er utilfreds med trådstarten, så lad dog være med at svare på den.

Ja, havde han ikke gjort det men i stedet holdt sig til FUTen, havde vi
slet ikke set denne tråd.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-02-11 14:22

> Ja, havde han ikke gjort det men i stedet holdt sig til FUTen, havde
> vi slet ikke set denne tråd.

Jo men, Per, vi diskuterer slet ikke indholdet i tråden men derimod det
faktum at du kom til at poste forkert helt fra starten af. Du skulle have
postet alene til gruppen dk.idioti.religionshysteri, nå nej, den findes jo
ikke, men det burde den have heddet i stedet for navnet på den der
kristendomsgruppe i Usenet-hierarkiet.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-11 14:43

wrote:

> Jo men, Per, vi diskuterer slet ikke indholdet i tråden men derimod det
> faktum at du kom til at poste forkert helt fra starten af.

Jeg kom skam ikke til at poste forkert; det var din reaktion der var
forkert.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-02-11 16:11

> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>

> Jeg kom skam ikke til at poste forkert; det var din reaktion der var
> forkert.

Nej indlægget var komplet OT for dk.politik men helt relevant for
religionshysteri-gruppen.

Fra : Patruljen

Dato : 07-02-11 06:44

On 7 Feb., 12:46, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> F.eks. det du lige svarede p , Fjotte.-

Nå - ja. Det er utvivlomt derfor du må skrive at Kim Larsen er barnlig?

Dato : 07-02-11 15:32

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Nå - ja. Det er utvivlomt derfor du må skrive at Kim Larsen er barnlig?

Sådan set har SA manden ret, i forhold til hvad han ellers lukker ud af
gylle, er det et ret seriøst indlæg.