se tidligere momsindberetninger
Fra : Ralph

Dato : 07-02-11 18:34

Kan man det on-line, jeg sidder og arbejder hjemmefra uden mine bilag, og så
skal jeg se 2 hollandske firmaers momsnumre til indberetning i
listesystemet, alternativt, kan jeg finde disse firmaers oplysninger når jeg
har navn, adresse og telefonnr.
Lidt a'la CVR.dk, men selvf. gratis.

Jeg når jo nok ikke at få svar inden imorgen tidlig (hvor jeg sidder på min
pind igen), men for en anden gangs skyld.

--
Tak
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 07-02-11 18:45

Apropos, jeg har en privat nemId og en til firmaet, jeg kan ikke logge på
virk.dk via firma-id'en, men godt via min private - fejlmedd. OCES004

--
Ralph

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 07-02-11 19:35

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> Kan man det on-line

Ja, du kan se tidligere momsindberetninger. Det gjorde jeg idag, da jeg
indberettede moms.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 08-02-11 13:20

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
>
> Ja, du kan se tidligere momsindberetninger. Det gjorde jeg idag, da jeg
> indberettede moms.

Rigtig, men det er ikke det Ralph spørger om (emnet-teksten er misvisende)
Han spørger om man kan se tidligere indberetninger til liste-systemet, og
det mener jeg ikke man kan.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-02-11 15:09

"Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> wrote in message

> Han spørger om man kan se tidligere indberetninger til liste-systemet, og
> det mener jeg ikke man kan.

Det kan man. Prøv selv. Tilbage til 1.1.2010.