Peter kalder Kurt G
Fra : Peter

Dato : 05-02-11 20:51

Hej Kurt G.

Du har sendt dette svar i forbindelse med en anden tråd.
Jeg har startet denne nye tråd, for at "høre" nærmere om at bruge skilletegn
i tekstfilen.

Har du et script som kan "læse" din tekstfil ?
Gør skilletegnene at dataene står i "spalter"
|<b>Arkivaften</b> giver dette ikke en fed (bold) skrift, ligesom i
HTML-koder

hilsen
Peter

Fra : Kurt G

Dato : 06-02-11 18:56

"Peter" <peter@morgenmusikken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skilletegn i tekstfilen.
>
> Har du et script som kan "læse" din tekstfil ?
Jeg har lavet et skript, der læser en tekstfil og anbringer dataene i en
tabel, i dette tilfælde et foreingsprogram.

> Gør skilletegnene at dataene står i "spalter"
Ja, en en tabel!

> HTML-koder
Jo, det er også meningen.
Du kan se et eksempel på resultatet her:
http://www.ikasthistorie.dk/allemoeder.asp
Her er "HUSK NÆSTE MØDE" til højre lavet ud fra den samme liste.
Og lavet men php samt udvidet lidt her:
http://www.vinderup-egnshistorie.dk/allemoeder.php

> hilsen
> Peter

Mvh Kurt

Fra : Peter

Dato : 07-02-11 01:31

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.ikasthistorie.dk/allemoeder.asp
> Her er "HUSK NÆSTE MØDE" til højre lavet ud fra den samme liste.

Hej Kurt!

De ser meget fint ud og er velegnet til min kones anvendelse. Jeg har lovet
hende at hun får det ind på hjemmesiden når det virker. Hun skal derefter
selv lave nye datoer/arrangementer til tekstfilen (mødelisten).

Har du selve scriptet som "læser" tekstfil (Er det en .txt-fil?)

hilsen
Peter

Fra : Kurt G

Dato : 07-02-11 13:02

KLIPPET
> [...]
> derefter selv lave nye datoer/arrangementer til tekstfilen (mødelisten).
>
> Har du selve scriptet som "læser" tekstfil (Er det en .txt-fil?)

Jeg har det både som ASP og PHP. Men da ASP nok er på retur, vil jeg
foreslå, at vi flytter 'samtalen' over i PHP-gruppen!
Mvh Kurt