Pervers?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 14:27

Jeg sidder og indser at jeg har vaeret programmeret "pervers"
alligevel, eftersom jeg ikke har brugt alle mine "evner" paa
at faa de kvinder jeg har lyst til!

Nogen uddeler doed vegation til dem, andre skraber en masse penge sammen,
nogen er fanatiske i en gymnastik sal osv osv....

Hvis en mand er programmeret til "ikke" at bruge sine evner til at skaffe,
de kvinder han vil?

Hvad med at manipulere kvinde til at vaere forelsket i en ved at
Synge en sang for hende??
Sjove vittigheder(programmeret vaek?)
Give dem blomster(programmeret vaek?)
Prgrammeret til ikke at skrabe penge sammen(programmeret vaek?)
Jeg har endda bevist det ikke er et problem at handle aktier paa nettet og tjene penge!
(tabt arbejds fortjeneste)

Jeg sidder og indser at de egentlig er blevet roevrendt, ud af
at faa adgang til det dna der kan!

I kan synge en sang og give dem vegation!

Jeg kan bare istedet goere det ved tankens kraft!
(Quantum Entangelment)
Og har bevist det overalt!

Ps.

Det er saa arvesynden, at saette en mands lyst til at formere sig, op imod hans vilje til at leve,
dybt inde i Hjernen, via smerte signaler sendt til limbic system og brainstem!

I ved hvordan det virker efterhaanden, er det grimt for mig saa er det grimt for.....
Nej, det doer i af, der var i sku heldige!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 14:47

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iijjb2$n0q$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
>I ved hvordan det virker efterhaanden, er det grimt for mig saa er det grimt for.....
>Nej, det doer i af, der var i sku heldige!

Jeg er trods alt ikke grim!
Et sted mellem 20-30 kilo overvaegtig(maaske lidt for hoejt sat)
Jeg gaar altid naar jeg koeber ind(saa jeg er ikke saa meget ude af form som andre skribenter
i nyhedsgrupperne,ryger, men overvejer serioset at stoppe, spiser konstant C-Vitaminer,
og andre anti-oxidanter!

En masse sex ville oege Testosteron niveauet, og saenke vaegten!

Jeg maa bare fange nogle 17-25aarige,
Og programmere dem med mine tanker til mig selv!

istedet for andre som jeg har vaeret programmeret til!
(det er jo at snyde dem og bedrage dem, de faar ikke det
dna som manden har som har tiltrukket dem, manipuleret dem!!!)

Det er bedrageri, at de maa noejes med Bjoernholts - Dj Aevls og deres venners,
Eller hvem de nu er blevet solgt til!

Jeg beviste det jo i foregaars eller dagen foer mine evner med QT virker endnu!

Kors, og her sidder jeg, gaaet fra den hoejst maalte IK nogensinde, til
saa ubegavet at jeg ikke engang toer lade som om at jer er ubegavet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 14:57

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iijkfv$3ot$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
>Kors, og her sidder jeg, gaaet fra den hoejst maalte IK nogensinde, til
>saa ubegavet at jeg ikke engang toer lade som om at jer er ubegavet!

Jeg kan selvfolgelig ikke bruge dem til noget nu,
Nu hvor der har vaeret gjort affald i dem!

(dumt svin, som jeg er programmeret til!)

Jeg skal have nogen der er bedre,
ikke nogen urene!

Jeg vil ikke have deres aflagte pik hylstre!
De kan bare proppe dem ud i bordellerne som de plejer naar der
kommer nogle nye, eller give dem til deres venner!

Det ville jo vaere ligesom at tage et brugt kondom paa igen,
saa meget de er blevet kneppet og torteret af de vaerste perversere i
menneskehedens historie!

(Jeg har altid hadet sadister!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-02-11 15:14

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:iijl29$a17$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
>Det ville jo vaere ligesom at tage et brugt kondom paa igen,
>saa meget de er blevet kneppet og torteret af de vaerste perversere i

Hmm, de otte mest attraktive 17-25 aarige i verden(helst ubrugte)
burde kunne knaekke arvesynden!

De burde egentlig allesammen have en erstatning fra Karsten Bjoernholts,
arbejdsplads!

Men naar nu de er ejet af forbryderne? saa er det maskee ikke en go ide!

Er det tabt arbejds fortjeneste? naar de saelger mine kvinder?
Jeg mener Prostitution er jo lovligt!

Jeg kunne jo bare beholde de paeneste og anbefale resten at ????

(det er trods alt lovligt hvias jeg goer det - Religioese Mirakler)

Og ulovligt naar EMDR forbundet goer det!

Det er egentlig syndt for dem!

Og naar de doer kommer de i "altid torturen" det kvante mekaniske mareridt,
Helvede!

Det er den slags religion er gjort af!

Og jeg er altid den gode!
et i sandhed uskyldigt menneske, programmeret til aldrig at goere noget der er positivt
for mig selv paa privat/personligt plan!

Og alting jeg goer skulle goeres paa en maade som er grim for mig selv!

Naa, i det mindste er jeg ikke blevet gjort til en Perverser, Alkoholiker,Pillemisbruger
eller Nazist!!!!

Men indtager en hel del C-Vitaminer,Kalium og Melatonin(anti-oxidant der virker i hjernen)

Quantum Entangelment via en singularitet(og der sker sjove ting med tiden!)

Fra : Ulvir

Dato : 06-02-11 02:40

Nu hvor giganews.com har smidt dig ud, skal jeg også sørge for at
eternal-september.org også gør det. Du kan skifte newsreader lige så tit du
vil- jeg klager- så må du skifte igen.

Mvh-

Din newsreader programmør-

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-02-11 04:11

Den 06-02-2011 02:39, Ulvir skrev:
> Nu hvor giganews.com har smidt dig ud, skal jeg også sørge for at
> eternal-september.org også gør det. Du kan skifte newsreader

du mener udbyder :)

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 06-02-11 13:39

>Nu hvor giganews.com har smidt dig ud, skal jeg også sørge for at
>eternal-september.org også gør det. Du kan skifte newsreader lige så tit
>du vil- jeg klager- så må du skifte igen.

På et tidspunkt har vi vel været alle igennem.

Mvh Maria

Fra : Ulvir

Dato : 06-02-11 14:51

> På et tidspunkt har vi vel været alle igennem.

Jeg klagede til Giganews- bad dem kikke én gang på dk.helbred for at se
hvordan PN spolerede en ellers velfungerende nyhedsgruppe. Der gik to dage-
så skiftede PN udbyder (tak Bo) .
Hvis han bliver ved, så klager jeg- og jeg er god til at klage- manden skal
stoppes og jeg har tid og tålmodighed til det.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 06-02-11 18:26

> [...]
>Hvis han bliver ved, så klager jeg- og jeg er god til at klage- manden skal
>stoppes og jeg har tid og tålmodighed til det.

Enig, men det burde nok være i form af noget behandling inden det går helt
galt.
Får du brug for en ekstra klager, så sig til.

Mvh Maria

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-02-11 23:44

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen
> Enig, men det burde nok være i form af noget behandling inden det går
> helt galt.

Kan jeres news-reader ikke bare filtrere hans indlæg fra ?

OE/Windows Mail kan fint gøre med at blokere afsender på et af hans
indlæg - derefter ser jeg aldrig hans indlæg - de eneste gange, jeg
hører om hans indlæg, er når folk svarer på hans indlæg, så ser jeg
svarene ;-(

Jeg går ud fra, at andre news-readere også kan blokere en afsender.

Jan

Fra : Ulvir

Dato : 07-02-11 02:49

> Kan jeres news-reader ikke bare filtrere hans indlæg fra ?

Potentielle nye brugere af gruppen bliver skræmt langt væk af hans tæppe
bombning af dk.helbred med hans sindsyg ævl. En af grundene til at han skal
stoppes.

Ulvir.

Fra : Ulvir

Dato : 09-02-11 19:04

Måske har mine klager virket Måske er han indlagt for at blive
omprogrameret..

Fra : JUSTICE

Dato : 09-02-11 22:31

> Måske har mine klager virket Måske er han indlagt for at blive
> omprogrameret..
Eller har har kørt kvantemekanikken sammen med relativitetsteorien og er
forsvundet i et sort hul.

Fra : 555@get2net.dk

Dato : 21-02-11 03:50

On 6 Feb., 02:39, "Ulvir" <augus...@mail.dk> wrote:
> Nu hvor giganews.com har smidt dig ud, skal jeg ogs s rge for at
> eternal-september.org ogs g r det.  Du kan skifte newsreader lige s tit du
> vil- jeg klager- s m du skifte igen.

Men hvorfor killfiler i ikke Peter Nicolaysen, der ikke er identisk
med P.N.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-02-11 12:24

555@get2net.dk skrev:

> Men hvorfor killfiler i ikke Peter Nicolaysen, der ikke er identisk
> med P.N.

PN blev brugt som forkortelse for vedkommendes navn, så jo,
det er samme person. Også selvom der kan være andre med
forkortelsen PN. Læs i øvrigt tilbage i tråden for at se,
hvorfor killfiltret ikke er den bedste løsning.

XFUT dk.admin.netikette - det betyder, at dette indlæg også
postes i dk.admin.netikette, og at svar på dette indlæg
automatisk omdirigeres til dk.admin.netikette.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet