Hukommelse
Fra : Jubi

Dato : 05-02-11 09:55

Er der nogle ikkedødelige sygdomme der kan indvirke på
korttidshukommelsen?

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-02-11 11:20

Jubi skrev den 05-02-2011 09:55:
> Er der nogle ikkedødelige sygdomme der kan indvirke på
> korttidshukommelsen?

Du kan jo se om du kan huske at opsøge din læge snart.

Hvis nej, så har du en sygdom der indvirker på korttidshukommelsen.

Hvis ja, så må du fejle noget andet.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jubi

Dato : 05-02-11 15:26

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du kan jo se om du kan huske at opsøge din læge snart.
>
> Hvis nej, så har du en sygdom der indvirker på korttidshukommelsen.
>
> Hvis ja, så må du fejle noget andet.

Nu spurgte jeg her i stedet for, hvor der evt. kunne være nogle kloge
(ikke dig) hoveder.
At du skal spamme grupperne med den slags lort du udbreder, kan alle
grupper godt undvære.

> --
> med venlig hilsen
SÅH.

Fra : S. Kann

Dato : 05-02-11 15:57

On 5 Feb., 15:25, "Jubi" <j...@msn.com> wrote:

> [...]
> Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
> Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Ja, det er der.
Bevis: Påvirkning med alkohol påvirker hukommelsen (jeg joker ikke!!)
- der er givetvis andre ikke-dødelige tilstande som kan påvirke
korttidshukommelsen.
Din læge kan sikkert rådgive dig.
Stefan K

Fra : Jubi

Dato : 06-02-11 03:58

"S. Kann" <kann.horsholm@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Bevis: Påvirkning med alkohol påvirker hukommelsen (jeg joker ikke!!)
- der er givetvis andre ikke-dødelige tilstande som kan påvirke

Nu var det sygdomme og ikke tilstande jeg spurgte efter.
Og jeg spørger stadig her, for at spilde en læges tid er da det nemmeste
at gøre.
Bruges gruppen til andet end kopieret tekst fra opslagværker?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-02-11 04:09

Den 06-02-2011 03:57, Jubi skrev:
> [...]
> at gøre.
> Bruges gruppen til andet end kopieret tekst fra opslagværker?
misbrug er nok en sygdom men det er ikke det du spørger efter (går jeg
ud fra)

et skud fra hoften er en banal influenza hvor man er i feber
der synes jeg normalt det hele flyder lidt sammen og man kan ikke
rigtigt huske fra eller til

Mv
BMM

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-02-11 09:36

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev

> et skud fra hoften er en banal influenza hvor man er i feber
> der synes jeg normalt det hele flyder lidt sammen og man kan ikke
> rigtigt huske fra eller til

Stress

Mvh, Uffe Ravn

Fra : S. Kann

Dato : 06-02-11 03:53

On 6 Feb., 03:57, "Jubi" <j...@msn.com> wrote:

> [...]
> Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
> Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Så må du meget undskylde, at jeg viste dig den elskværdighed at tage
dig alvorligt.
Det skal aldrig ske mere!!
Stefan K.