Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dansk manual til Pentax
Fra : Ingrid & Hans

Dato : 04-02-11 15:01

hej jeg søger en maual på dansk til en Pentax Optio A20
venlig hilsen
Ingrid

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-11 23:06

"Ingrid & Hans" <softgen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hej jeg søger en maual på dansk til en Pentax Optio A20
> venlig hilsen
> Ingrid

Jeg har den kun på engensk, men har til A10 og A30. Den til A10 er stort den
samme.
Kan maile den til jer hvis I er interesseret.
Mvh. Erik

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-11 17:11

"Erik" <erik(snabelA)spritny(dot)dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den samme.
> Kan maile den til jer hvis I er interesseret.

A10 manual er sendt til jer.

Mvh. Erik

Fra : Ingrid & Hans

Dato : 07-02-11 20:03

> "Erik" <erik(snabelA)spritny(dot)dk> skrev i en meddelelse

> A10 manual er sendt til jer.
>
> Mvh. Erik
Modtaget med tak

Ingrid

Fra : thl

Dato : 05-02-11 08:19

On 4 Feb., 15:00, "Ingrid & Hans" <soft...@post6.tele.dk> wrote:
>  hej jeg s ger en maual p dansk til en Pentax Optio A20
>  venlig hilsen
>  Ingrid

Her:

http://diplodocs.dk/414159.php?k=c1c09ab9d44c3b3e95e8d73ffa7b729e&ID=330597&q=PENTAX%20OPTIO%20A20

mvh
Thorbjørn

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-02-11 16:28

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Her:
> http://diplodocs.dk/414159.php?k=c1c09ab9d44c3b3e95e8d73ffa7b729e&ID=330597
> &q=PENTAX%20OPTIO%20A20

- som er på engelsk og ikke dansk som der bleve efterlyst

Jan