Adgangskode nyt netværk
Fra : Mort1s1

Dato : 04-02-11 14:33

Jeg har netop lavet mig et nyt lille hjemme netværk, foreløbig kun med 2
tilsluttede - Da jeg lige ville se, hvor bøvlet det var at etablere, har jeg
ikke benyttet mig af adgangskoder, jeg mente det var måden i
opsætningsfasen.
Nu virker netværket så, d.v.s. at de to pc'ere kan "se" hinanden, MEN - jeg
bliver nægtet adgang til de delemapper jeg har udvalgt - følgende dialogboks
kommer op:
"Du kan ikke få adgang til \\XXXXX\x"
Du har ikke adgangstilladelse til " \\XXXXXX\x" Kontakt
netværksadministratoren for at anmode om adgang.

De 2 PC'ere kører henholdsvis Vista og Win 7

Mort1s1