Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-02-11 16:05

Programmering jeg endelig er
begyndt at faa has paa, det er nok meningen
efter saa mange aar!!!!

Det er du skal foele den fysiske fra bihulen
inde i hjernen!!!!!

Og forestille dig en kopi af din rygrad, kroellet
sammen til en kugle og sat ind midt i hjernen,
En smerte kugle!
(Dj Aevl lavede den!)

Det er noget af det der blev lavet som Bjoernholt
Og DJ Aevl stod og aftalte at give Paracetamol
skylden for!

Det blev gjort efter jeg var blevet torteret
kvante mekanisk aktiv!

Jeg sidder og haaber lidt at nogle
Vodooer har proevet at haegte sig selv fast,
men det er vist mest et satanist ritual

Under alle omstaendigheder de knogler og led
Osv.....som min brainstem og limbic system
Er blevet indbildt sidder ind i mit kranie!

Er begyndt at blive knust, mast rettet ud!
Og maenden at smerte signaler reduceret
Og jeg er vaagnet mere op!!!!!

Metoden er ret simpel: paavirke til at alting ved
Siden at de nerveceller der sender signalerne,
Er atomart noejagtigt en kopi at det ved siden
Af dem for en del aar siden, og er placeret det
Samme sted i kroppen som den gang!!!!

Paavirkning i forestillingsevne,eller et andet tidspunkt!

Jeg har jo allerede bevist at jeg er istand til at paavirke
Individuelle atomer i folks neurons osv osv....

Der er brugt en del retgnekraft paa det!
Saa jeg er sikker paa at jeg har overlevet en faelde
Der var beregnet paa at slaa mig ihjel!!

Der er beregnet paa at tortur ofre der er torteret
Kvante Mekansk Aktive, slaa sig selv ihjel, med deres
nyfundne nylaerte evner, som de jo udviklet, for
At faa torturen til at stoppe!!!!!

Hensynloest og Brutalt i den retning hvor
menneskeheden ikke slaar sig selv ihjel!!

Naar min underbevidsthed roer ved den nu,
Saa kan det godt vaere at det vaerste er ovre,
Eller jeg ville vaere doed ved ikke at goere det
alligevel!!!!!

Desuden er der ikke rigtig nogen der er istand til at
Paavirke til andet end at jeg goer ting for dem!

Ved at aktivere det indbyggede emdr tortur system
Som sender smertesignaler til barinstem og limbic
system, og paavirker til at smerten forsvinder
hurtigst muligt!!!!

Ihvertfald i starten!

Naa jeg vil til at paavirke for en sikkerheds skyld,
Til at der aldrig har vaeret noget att det der sidder paa
Spidsen af en ubrugt taendstik, i mit blod eller
i min hjernemasse!!!!!

Det kan aldrig skade!!!

Jeg har et tilbagevendende mareridt om at nogen fik mig
Til at aede nogle taendstikker og et
cadmium bios batteri!!!!

Men jeg er ret sikker paa at det usandt da min laege ville
opdage det!!!

Foremaalet har vaeret at oedelagee mig socialt ved at
Faa mig til at snakke om det!

Og eftersom mine blodproever er ok, ifoelge min laege!
Ihvertfal sidste gang jeg snakkede med ham!

Har jeg ikke nogen grund til at mistaenke de der
Modbydelige ting!!!!!

--
Sane
Peter