Den Biologiske Supercomputer!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-02-11 08:48

Mellem Oerene, der modtager og bearbejder
Der saetter luften i svingninger(lydboelger)
Rammer trommehinden der bliver sat i svingninger,
Og signaler bliver sendt til hjernen!

Sollys der rammer en vaeg, bliver reflekteret,
Rammer et oeje, bliver fokuseret at oejet og
rammer nethinden og signaler bliver sendt til hjernen!

Smag, lugt, Fysisk Foelesans!!!

Altsammen bearbejdet af regneren inde i kraniet,
Og igennem rygraden(hovedkablet) til hjernen!

Jeg har stor respekt for den menneskelige hjerne,
Og uanset hvad saa er der ingen der behoever
At oedelaegge deres hjerne for at komme til at
tale med mig! Heller ikke selvom jeg mener det!
Jeg gider ikke tale med folk der er mere intelligente
end mig selv!

Desuden slipper i ikke for at komme i det
kvante mekaniske mareridt alligevel!!

Desuden er jeg begyndt at paavirke med succes
Til at jeg igen har flere velfungerende neurons
og glia celler end alle andre, som foer
emdr/tortur/programmering!!!!

Men har stadig en modbydelig olieagtig smag
Bagerst i munden, halsen naar jeg goer det!

Jeg ved allerede folks holdninger til Helvede!
Og vil undgaa den situation hvor folk oedelaegger
deres hjerne, ofte drevet af deres underbevidsthed
uden at selv vaere klar over det i deres bevidsthed

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-02-11 09:35

On Thu, 03 Feb 2011 07:47:31 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> deres hjerne, ofte drevet af deres underbevidsthed
> uden at selv vaere klar over det i deres bevidsthed

Der koerer stadigvaek den der irriterende:
"Der skal altid vaere mindst en fejl"

Hvis foremaal er at slaa menneskeheden ihjel
Og sprede sindsyge overalt!!

Det er ikke saa smart den sidder i
hovedet/psyken/underbevidstheden
Paa dden ensetse person dr er istand til at
paavirke med kvante mekanik/quantum entangelment!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-02-11 09:40

On Thu, 03 Feb 2011 08:35:07 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> hovedet/psyken/underbevidstheden
> Paa dden ensetse person dr er istand til at
> paavirke med kvante mekanik/quantum entangelment!

Jeg har siddet og kigget paa gamle indlaeg for et
stykke tid siden, og har lagt maerke til at jeg er
gaaet fra aldrig at have en stavefejl i mine indlaeg
1996-97- og begyndelsen af 98 til at der altid
(ihvertfald indtil fjernet) er mindst en i hvert indlaeg!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-02-11 09:52

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> hovedet/psyken/underbevidstheden
> Paa dden ensetse person dr er istand til at
> paavirke med kvante mekanik/quantum entangelment!

Nu jeg taenker over det saa har jeg faktisk holdt
Den vaek, indtil et paent stykke tid ind i aar
2002!

Det er saadan man bliver fremstillet som en
Idiot!

Folk loeber et indlaeg igennem paa under et sekund,
Er der en stavefejl bliver det ikke laest, eller
taget alvorligt!

Mine karaktere fra min skolegang, forklare at hvis
Jeg laver en stavefejl per hundrede indlaeg
saa er der noget galt!!!!

Hoved regning har altid vaeret min staerke side,
Saa jeg har aldrig foelt at jeg behoever bevise
at jeg er bedre end andre paa det omraade!

Stavning er noget andet og jeg har altid soerget
For at ligge stabilt i karaktere paa mellem
10-13 paa det omraade!!

Mellem 6 og 10 klasse!