jquery QYSIQYG plugin med specielle krav
Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 02-02-11 20:56

Jeg har behov for en jquery plugin, som kan konvertere et almindeligt
textarea til en Word editor.

Dem findes der mange af.

MEN jeg har behov for at den ikke automatisk konverterer alle linier til en

Jeg har helt enkelt behov for at kunne bevare indholdet som så ren tekst som
overhovedet muligt, men kunne highlighte tekst og gøre det bold.

Så selvom et linieskift ikke honoreres af html, så er det faktisk dem jeg
gerne vil bevare.

Har I et forslag til en mulighed her?