dk.helbred,dk.politik
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-02-11 14:19

Er ca. 70 procent vaagen
Er ved at fjerne noget programmering!
Det drejer sim om at jeg i underbevidstheden
bliver beskyldt for ting der er loegn,
og samtidig er min underbevidsthed og brainstem
Torteret(smerte signaler sendt til brainstem ved brug
Af emdr) til at acceptere loegnhistorierne som sande!

Egentlig er det nogle latterlige ting, og de er allesammen
usande!

Hvis de var sande saa havde jeg skrevet om dem!

Jeg mener saa sent som i forgaars, bevist jeg
Quantum Entangelment i aktion!
Ved at goere en kvindelig tv journalist klemt
i venstre side (skele udaf) Og beviste dermed
Det var i brug ved jordskaelvet paa Haiti!

Hvor mange er der doede der?

Hvis det var, saa ville jeg bare skrive om det!

Og saa skal jeg bare have et tre cifret millionbeloeb
Ind paa minm private bankkonto, og stablet mit eget
Private Harem paa benene!!!

Hvilket er foremaalet med menneskehedens eksistens,
Og grunden til alt det mas, isaer den sidste million
aar med at holde jer i live!!!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-02-11 14:35

On Tue, 01 Feb 2011 13:19:29 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Private Harem paa benene!!!

> Hvilket er foremaalet med menneskehedens eksistens,
> Og grunden til alt det mas, isaer den sidste million

Jeg skal ogsaa lade vaere med at underdrive hvor grimt
Det har vaeret igennem de foregaaende par aar,

Maend har den tendens fordi de ikke vil fremstaa som
Vatnisser over for kvinder!!!

Jeg har beskrevet mig selv som det mest torterede
Vaesen der nogensinde har og kommer til at eksistere
(torteret kvante mekanisk aktivt)

Jeg engang imellem og overbeviser mig om at
Jeg ikke undredriver, og afproever engang imellem
ved at sende de samme signaler ind til andres
Brainstem og limbic system!!! Via Quantum Entangelment

De staar altid bare og griner eller slaar sig selv ihjel!
(sindsyge grin ikke sjov grin - aaben mund)

Eller ogsaa raaber de ud af mit hoved eller goer hul
paa kraniet!!
(det er altid nogen der er ved at doe i et uheld alligevel)

Og desuden er der alligevel ikke den noedvendige
Maengde neurons og glia celler!!!!

Deres brainstem er ikke udviklet nok og ikke
saa foelsom overfor smerte!!

At den bliver kvante mekanisk for at faa det vaek,
Den er nok bare for svag!

Russerne er mere haerdede end andre!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-02-11 14:57

On Tue, 01 Feb 2011 13:34:31 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Deres brainstem er ikke udviklet nok og ikke
> saa foelsom overfor smerte!!

> At den bliver kvante mekanisk for at faa det vaek,

Karsten Bjoernholt har forsoegt at saette ligheds
tegn mellem ham selv og min biologiske far
(som jeg selv har valgt, sjovt nok)
Gerhard Mundus Nicolaysen

Quantum Entangelment via en singularitet

Desuden har han ogsaa forsoegt at saette lighedstegn
Mellem ham selv og Jens Erik Kleis min morbror!

Og andre maend jeg respektere og stoler paa!

Siden 1998 er den ene doed og den anden syg!

(Jens arbejdede pa nakskov skibsvaerft indtil de
Lukkede og fik derefter arbejde hos Nakskov politi
Som civil ansat)

Det er lidt aergeligt at ligesaa snart at folk skal paa
Pension efter at have arbejdet hele livet, er de saa
Oedelagte og nedslidte at de ikke har noget ud af det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-02-11 15:05

On Tue, 01 Feb 2011 13:57:12 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Pension efter at have arbejdet hele livet, er de saa
> Oedelagte og nedslidte at de ikke har noget ud af det!

Naa, det kvante mekaniske mareridt er aegte!
Jeg burde vide det!

Jeg har bygget det!

Helvede eksistere!

Og