Maste bjælke
Fra : Stift5000

Dato : 31-01-11 12:31

Hej Alle.
Jeg mangler en ny mastebjælke til min Albin Vega.
Jeg har set den til salg på en svensk hjemmeside, men kan selvfølige
ikke huske hvad den hed.

Håber at I kan hjælpe.

Steffen

Fra : HKN

Dato : 31-01-11 21:25

"Stift5000" <stift5000@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg mangler en ny mastebjælke til min Albin Vega.
> Jeg har set den til salg på en svensk hjemmeside, men kan selvfølige

http://www.vegamarin.se/special-delar-for-albin-batar-c-292-6.aspx

Mon ikke du kan finde den her, eller de kan skaffe den?

-Henrik

Fra : Stift5000

Dato : 01-02-11 00:09

On Jan 31, 9:24 pm, "HKN" <henrik...@hotmail.com> wrote:
> "Stift5000" <stift5...@gmail.com> wrote in message

> http://www.vegamarin.se/special-delar-for-albin-batar-c-292-6.aspx
>
> Mon ikke du kan finde den her, eller de kan skaffe den?
>
> -Henrik

Hej Henrik.
Tak for svaret, det var desværre ikke den hjemmeside jeg ledte efter.

Steffen

Fra : Bent E.

Dato : 01-02-11 14:33

"Stift5000" <stift5000@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Måske er det ham her, han har lidt af hvert.
http://www.lidkopingsbatsnickeri.se/

Mvh Bent E.

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 01-02-11 19:27

Stift5000 wrote:
> [...]
> Jeg mangler en ny mastebjælke til min Albin Vega.
> Jeg har set den til salg på en svensk hjemmeside, men kan selvfølige

Du har sikkert Googlet.
Spændende at se, hvordan man har fundet løsninger på problemet.
Her er et link, som måske kan være inspirerende, selvom det ser ud til at
være et stort arbejde:
http://rodeorm.dk/orm/type.asp?iType=69

Mvh
Torben

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 01-02-11 23:24

On 31-01-2011 20:30, Stift5000 wrote:
> [...]
> Jeg mangler en ny mastebjælke til min Albin Vega.
> Jeg har set den til salg på en svensk hjemmeside, men kan selvfølige

Har du kikket på http;//www.albinvega.dk ellers prøv at spørge i
forummet. Jeg mindes svagt at have set flere projekter der.

Burde kunne klares med lidt egetræ og en skarøkse

Karl Erik (Vega 1941).

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Stift5000

Dato : 02-02-11 00:13

Lars fra Vagamarin.se har også svaret tilbage og selvfølgelig kan han
skaffe sådan en bjælke og til en fornuftig pris.