Nyt Trækdyr...
Fra : Martin 5250 DK-FYN

Dato : 31-01-11 13:00

Hej, jeg har med sorg i sinde måtte skille mig af med min elskede sorte
hingst (mondeo Stc. 2,5 v6 fra 2000) den blev mig for dyr i foder og i
opstaldning... tænker lige måske skulle dette inlæg have været i en
nyheds gruppe med heste.. nå pyt nu er den havnet her, og jeg vil prøve
at forklare mig bedre...

Jeg har solgt min Mondeo, jeg har en Tabbert 495 som har en totalt på
1200kg, jeg har før haft en escort 1,6 til at trække den inden jeg fik
mondeoen, nu er jeg på udkig efter en ny bil, max pris 10000kr. ja der
står kun 10tusinde kr... men hvis der er nogle der ved om der findes en
hjemmeside hvor man kan se hvad de enkelte modeller må trække og hvilken
motorstørrelse, grønejerafgift, og lignende...
Så vi kan komme på sommerferie engang i Juni Juli måned, og måske lige
få den luftet i påsken (slutningen af april)

Mv. Martin

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-01-11 21:45

Martin 5250 DK-FYN skrev den 31-01-2011:
> men hvis der er nogle der ved om der findes en hjemmeside hvor man kan se
> hvad de enkelte modeller må trække og hvilken motorstørrelse, grønejerafgift,
> og lignende...

Ikke helt det du ønsker
http://www.towcar.eu/dk/

--