Windows 7 ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-01-11 22:42

Hvad er det her "Microsoft Teredo Tunneling-adapter" + "Microsoft
ISATAP-netværkskort" ?

X-postet i dk.edb.netvaerk,dk.edb.system.ms-windows med opfølgning i
dk.edb.netvaerk

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Mcwm

Dato : 31-01-11 23:01

Den 31-01-2011 22:41, Brian Vestergaard skrev:
> Hvad er det her "Microsoft Teredo Tunneling-adapter" + "Microsoft
> ISATAP-netværkskort"

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb457011.aspx

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyId=B8F50E07-17BF-4B5C-A1F9-5A09E2AF698B&displaylang=en

Og davs igen

Venligst
Mcwm

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-01-11 23:15

Mcwm frembragte:

> http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb457011.aspx
> http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyId=B8F50E07-17BF-4B5C-A1F9-5A09E2AF698B&displaylang=en

Mange tak, troede det var noget kedeligt jeg havde fået rodet mig til

Sjovt nok så står de med gul trekant i enhedshåndteringen!!

> Og davs igen

Davs davs... ja verden er lille, også på usenet

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Leif Neland

Dato : 31-01-11 23:15

> [...]
> ISATAP-netværkskort" ?
>
> X-postet i dk.edb.netvaerk,dk.edb.system.ms-windows med opfølgning i

Det er en lappeløsning for de, der stadigvæk sidder på en sløv ISP, der
kun supporterer gammeldags IPv4, så de kan benytte IPv6.

Leif