newsreader: marker læst hvis modtaget inde~
Fra : Leif Neland

Dato : 31-01-11 10:34

Findes der en newsreader, eller et plugin til thunderbird, så man kan
markere alle indlæg modtaget før et givent tidspunkt som læst?

Når man har indhentet alle indlæg på den ene pc, ög man så går til den
anden, kunne det være rart at kunne skrive et klokkeslet, så alle de indlæg
man havde læst på den ene, ville blive markeret som læst på den anden.

Den geniale løsning med en imap-agtig ting, alle pc'erne logger ind på, og
synkroniserer "læst" markeringen med, findes åbenbart ikke.

Leif

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-11 21:03

Leif Neland skrev:
> Findes der en newsreader, eller et plugin til thunderbird, så man kan
> markere alle indlæg modtaget før et givent tidspunkt som læst?

Jeg er ikke stødt på et. Nu ved jeg ikke, hvor ofte du har
brug for at kunne synkronisere, personligt læser jeg op på
en gruppe den ene computer, henter indlæggene på den anden
computer og markerer alle som læste. Men den metode er ikke
så praktisk, hvis det er noget, du ofte har behov for.

Alternativt kan du sikkert kopiere den relevante news.rc-fil
over på den anden computer. Det burde give samme resultat, i
hvert fald hvis du benytter samme news-udbyder på begge
computere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gør din hjemmeside mere intelligent, begynderguide om PHP:

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 31-01-11 21:46

Den 31/01/11 10.34, Leif Neland skrev:
> [...]
>
> Den geniale løsning med en imap-agtig ting, alle pc'erne logger ind på, og
> synkroniserer "læst" markeringen med, findes åbenbart ikke.

Prøv at google thunderbird roaming profile. Jeg ved ikke om det virker
og kan bruges til det du vil. Men meld gerne tilbage her, hvis det er
noget, du får til at virke.

Mvh. Lars