Helbred 31 Januar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 06:03

Der er indsat et billede af min nabo i min
Visuelle forestillings evne,
det er ret irriterende / chikanerende!!!
Det kan vaere min underbevidsthed proever
At fortaelle mig noget!!

Eller ogsaa proever
"goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

At fremstille mig som en Homoseksuel,
Ved at faa mig til at skrive om det!!

Det er ret irriterende at gaa fra at have mere
Regnekraft i den visuelle end alle andre nogensinde

(Foer emdr torturen/programmeringen der gjorde
Mig til det mest torterede vaesen der nogensinde
kommer til at eksistere)

Og saa til at den er naesten ubrugelig, en saa
Vigtig og integral del af maaden at taenke paa!!!

Naa men under alle omstaendigheder er
det min irriterende nabo der bliver indsat et billede
af!!!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 06:20

On Mon, 31 Jan 2011 05:03:19 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Vigtig og integral del af maaden at taenke paa!!!

> Naa men under alle omstaendigheder er
> det min irriterende nabo der bliver indsat et billede

Desuden saa det mit Testosteron niveau, og
Vaagnede mig her ved 4 tiden!
(afbroed melatonin produktion)

Naa, men hans software firewall virker, han var forbi
Og havde faaet en email han havde printet ud,
Fra Symantec!!!

Saa det gik vel iorden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 06:32

On Mon, 31 Jan 2011 05:19:33 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> (afbroed melatonin produktion)

> Naa, men hans software firewall virker, han var forbi
> Og havde faaet en email han havde printet ud,

Koebte en pose chips igaar!
Det er fjerde eller femte gang paa et halvt aar!

Det skulle noedig blive en vane!
Jeg plejer ikke at spise sadanne nogen ting!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 06:45

On Mon, 31 Jan 2011 05:31:52 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det er fjerde eller femte gang paa et halvt aar!

> Det skulle noedig blive en vane!
> Jeg plejer ikke at spise sadanne nogen ting!

Der er ogsaa en fysisk foelelse i hovedet der er
Ubehagelig, det stammer fra:

Duskal altid vaere irriteret, chikaneret, stresset,
Du maa aldrig slappe af, hvis du har det bedre
saa skal du have det daarligt ect ect.....

Der skal altid vaere mindst en fejl

Saaledes at fjerner jeg en ting saa bliver
der sat noget andet igang!!!

Altsammen for at goere min hjerne ubrugelig!