Helbred 30 Januar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 21:29

Kunstig Fysisk foelelse da jeg lagde mig
til at sove, koere fra hukommelsen!

Beregnet paa goere soevn umulig!
Fjerne melatonin og Testosteron produktion!
Og paa at faa mig at aflive homoseksuelle folkevalgte
Og medie personer med samme perversion!

Der blev naevnt navne, men jeg kan ikke huske
Hvilke,n det kan vaere det er absolut livsnoedvendigt,
men jeg tvivler!!!!

Den fysiske foelelse er lavet paa samme maade
Som de andre, baade paa foedder og i hovedet!

Desuden er del kombineret med fysiske foelelser
Fra andre tidspunkter i mit liv, udover dem der
Blev lavet under tortur programmeringen!

den med de folkevalgte blev der gjorten dell
Ud af, mest for at faa mig aflivet eller forsoegt!

Det er trods alt forraedderi og mord, Bjoernholt
Og Co. havde foretaget sig!

Saa der var brug for en hurtig udvej,
Og den der er ret effektiv!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 22:02

On Sun, 30 Jan 2011 20:28:49 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> den med de folkevalgte blev der gjorten dell
> Ud af, mest for at faa mig aflivet eller forsoegt!

> Det er trods alt forraedderi og mord, Bjoernholt

Det er koert ind fra hukommelsen til Brainstem og
Limbic system!