Targabøjle i stål
Fra : Michael Pedersen

Dato : 30-01-11 15:00

Hvor kan man købe sådan en?

VH

Michael Pedersen

Fra : blueocean

Dato : 31-01-11 09:48

On 30 Jan., 23:00, Michael Pedersen <pedv...@get2net.dk> wrote:
> Hvor kan man købe sådan en?
>
> VH
>
> Michael Pedersen

Det kommer helt an på hvad du skal bruge, hvilke bådtype, sejlbåd
motorbåd??,

Der findes nogle få færdiglavet til små motorbåde, men skal du have
den til en sejlbåd er det nok mere specielt til bådtype og model.

Det er jo ikke noget bådproducenterne laver, men smeden, spørgsmålet
er hvor i landet du bor, ville jeg kontakte den lokale rustfri smed og
der forespørge, lave en skitse af det du mener den skal se ud, og
aftal så om du selv skal opmåle eller han selv vil gøre det.

Gert

Fra : Mads Bo Falk

Dato : 04-02-11 23:58

Jeg fik bygget en targabøjle i rustfrit stål ifb. langtursudrustning af min
båd for 2 år siden. Det var en smed/langtursejler, jeg kender, som lavede
den, og han bygger for mange rundt om i landet. Kontakt mig direkte, hvis du
vil have hans kontaktdata.
--
Mads Bo Falk
S/Y Sindbad, Pd26