Tips til ting på Guernsey?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 30-01-11 15:29

Hej

Er der nogen her der har nogle gode idéer til hvad man skal se på Guernsey?
Er mest til natur men også gerne noget historisk.

Anders

Fra : Zillyink

Dato : 06-02-11 20:28

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen her der har nogle gode idéer til hvad man skal se på
> Guernsey?
> Er mest til natur men også gerne noget historisk.

Hej Anders

Aj, hvor morsomt... jeg er i gang med at planlægge vores tur til St.Malo,
Jersey og Guernsey hvor jeg har været der to gange før, sidst i firserne.

På Guernsey har de et fantastisk landskab på vestkysten, på nord og
vestkysten er der fine parker og bademuligheder og i St. Peter Port er der
det underjordiske tyske hospital og lidt uden for byen har en ecxentriker
bygget en lille kirke. I St. Peters in The Wood er der (måske stadig) er
værtshus hvor du kan spille på alt... og jeg mener ALT!

Øen har generelt mange rigtig fine parker, et skibsvragsmuseum, udkigssteder
mv.

Bemærk bådemolerne er flydepontoner og trapperne følger flod og ebbe, som er
ca. 11 meter, og de både der tøjrer sig til kajen ved flod kan se ses "frit
svævende" med adskillige meter fra kølen til vandoverfladen!

Herunder er der links til oplevelser på Guernsey hvor du kan få inspiration
til besøget!

http://www.visitguernsey.com/

http://www.visitguernsey.com/attractions/default.aspx?categoryId=-1
--
F.B.

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 17-02-11 10:09

Den 06-02-2011 20:28, Zillyink skrev:
> [...]
> ses "frit svævende" med adskillige meter fra kølen til vandoverfladen!
>
> Herunder er der links til oplevelser på Guernsey hvor du kan få

SUPER... tusinde tak for hjælpen:)

MVh
Anders