Problemer med båndbredde
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 30-01-11 22:08

Hej.

Jeg har et problem, som jeg håber der er én, som kan hjælpe med at løse.

Mit problem:
Jeg har Stofanet 111/11 mbit. Dette kører via et kabelmodem, som leveres af
Stofa. Jeg har endvidere en router DIR-825 til at styre min interne netværk.
Problemet er, at jeg når en maksimal båndbredde på ca 30 mbit via routeren,
men når jeg frakobler denne og sætter min MAC book direkte på kabelmodemet,
så opnår jeg maksimal båndbredde. Det må betyde, at der er et problem i min
router, som burde kunne køre maksimalt.

Nogle forslag til problemløsning?

//Alexandar

Fra : Mcwm

Dato : 30-01-11 22:14

Den 30-01-2011 22:07, Alexandar [4200] skrev:
> [...]
> så opnår jeg maksimal båndbredde. Det må betyde, at der er et problem i min

Hej,

Hvis det er en revision B1/B2 på din dir-825, kan du opnå en forbedring
ved at lægge en enden firmware på fra DD-WRT.

http://dd-wrt.com

Læs grundigt på det inden du evt. går i gang.

Venligst
Mcwm