Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Frist?
Fra : Werner

Dato : 30-01-11 08:42

Hvornår skal tab og gevinster på aktier og investeringsforeningsbeviser være
indsendt til skat?
vh
Werner

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-01-11 11:11

Samtidig med resten af selvangivelsen.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 30-01-11 15:24

Den 30-01-2011 11:10, Uffe Kousgaard skrev:
> Samtidig med resten af selvangivelsen.

Hvilket vil sige 30. juni, da man har 6 måneder til at få den indsendt.

Fra : Poul Christensen

Dato : 30-01-11 15:51

Michael Sørensen <ms@skindbeni.dk> wrote in news:4d4574d5$0$23760$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hvilket vil sige 30. juni, da man har 6 måneder til at få den indsendt.

Er 30 juni ikke kun for erhvervsdrivende. Alminelige dødelige er fristen
vist 1 maj.

mvh poul christensen

Fra : Michael Sørensen

Dato : 30-01-11 16:26

Den 30-01-2011 15:50, Poul Christensen skrev:
> [...]
> @news.sunsite.dk:

> Er 30 juni ikke kun for erhvervsdrivende. Alminelige dødelige er fristen

Jo, det er den udvidede selvangivelse, der er 6 måneder (erhvervsdrivende)

Det er en arbejdsskade, da det er dem, jeg behandler mest .-)