Hvilken film er dette???
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 30-01-11 11:28

Jeg så engang i firserne (1987?) en amerikansk b-film, med nogle unge
mennersker, som bekæmpede nogle skurke på en båd. En af de unge var en nørd
som hed Les eller Lester. Han havde et digitalur med indbygget computer, så
vidt jeg husker.

Jeg mente, at filmen hed noget i rening af Flying High, eller sådan noget,
men jeg kan simpelthen ikke finde noget der ligner på imdb.

Nogen der kan hjælpe???

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Fister

Dato : 30-01-11 12:50

It happens that Trond Øyvind Hermansen formulated :
> [...]

> Jeg mente, at filmen hed noget i rening af Flying High, eller sådan noget,
> men jeg kan simpelthen ikke finde noget der ligner på imdb.

Jeg får et billede af Goonies, ved godt at hele beskrivelsen ikke
passer.
Kai

Fra : Mr. D

Dato : 30-01-11 13:24

"Fister" skrev i meddelelsen

> Jeg får et billede af Goonies, ved godt at hele beskrivelsen ikke passer.
> Kai

Det var da ikke en B film, var det?
Simon

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 01-02-11 10:54

Det er ikke Goonierne. Den har jeg på DVD.

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Peter Olsen

Dato : 30-01-11 15:39

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> wrote in

> [...]
>
> Jeg mente, at filmen hed noget i rening af Flying High, eller sådan
> noget, men jeg kan simpelthen ikke finde noget der ligner på imdb.

Det eneste der dukker op hos mig om dette er ikke en film, men en tv-serie
fra den æra. Serien hed Riptide.
Den handler om 3 detektiver der bor på en båd. Den ene af dektektiverne
er noget af et computer og elektronik geni der opfinder både det ene og det
andet der også er med til at hjælpe dem i deres opklaringer.

http://www.imdb.com/title/tt0086789/

--
Peter Olsen

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 22-02-11 23:01

Så fandt jeg da bare filmen selv.

Filmen hedder Sky High og er fra 1986. Den scorer desværre kun 1,6 point ud
af 10 på IMDb, så den er nok ikke værd at se igen

Link til filmen på IMDb:
http://www.imdb.com/title/tt0173682/

--
Mange venlige hilsner