Syntes i selv i kan vaere det bekendt?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 11:19

Nu sidder de der i Egypten, med deres
Pinnacle Showcenter, som folk ik(e ved helt
Hvad er, uden nogen internet forbindelse!!!

Kryds:dk.politik,dk.edb.internet.udbydere,dk.admin.netmisbrug

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 11:35

On Sun, 30 Jan 2011 10:18:32 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]
> Hvad er, uden nogen internet forbindelse!!!

> Kryds:dk.politik,dk.edb.internet.udbydere,dk.admin.netmisbrug

Programmeret til at vaere skyld i alting!
Altid skulle der vaere en fejl!
Og det gjorde Av, hvilket nogen paapegede!
Ja, det er dig der er Av

Hvilket der var bred enighed om!

Saa Far Ao!
Alfa og Omega!
Et A(Alfa Male) med en Ring!(ja jeg blev roevpulet!)
Og da min hukommelse aabenbart skulle oedelaegges,
Far til Odin og Jupiter!

Far Ao, den eneste aegte Farao!
Den stoerste Tyr i universet(25 April 1973)

Torteret Kvante Mekanisk Aktiv!
Mine horn snurret rundt om sig selv!(frontal lobes)

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen,
Kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering!

Enhjoerringen som er GUD!

Og, naaaaa ja

Odin og Jupiter!

Ringen er din(o din) Du er Peter(Ju piter)

En fuldstaendig Sane Peter!

Satan ifoelge landsforraedderne!
(men det var biologisk bundet svovl - MSM fra Matas jeg
anbefalede-Satam)

Og naa ja

Resten af mine nicks
Sat sammen til en, alle alfa males med horn
for der har altid kun vaeret en mig!

Allah

Mens jeg rts' er mig op igennem menneskehedens
Historie!!!!!

Quantum Entangelmet igennem en singularitet!

DADDY'S HOME

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 11:47

Erstat: IK(E ved helt Hvad er

- med -

Ikke helt ved hvad er!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 13:40

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Mens jeg rts' er mig op igennem menneskehedens
> Historie!!!!!

> Quantum Entangelmet igennem en singularitet!

JA, jeg. Burde muligvis skille mig af med Mur barakken
Og faa noget paa et par tusinde kvadratmeter, med
indendoers svoemming pool!!!

Hvor jeg kan goere ting folk tror er loegn, med mit
Private harem!!!!

Men det kraver penge!!!!

Og eftersom at der burde nu staa, et tre cifret-millionbeloeb
Paa min private bankkonto fordi jeg er blevet torteret,
Kvante Mekanisk!!!!

Saa er det jo ikke noget problem, bortset fraa at de
ikke staar der!!!!

Saa det kan da godt vaere jeg bare skulle hagle plager
ned over jer istedet!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 13:46

On Sun, 30 Jan 2011 12:39:57 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Saa er det jo ikke noget problem, bortset fraa at de
> ikke staar der!!!!

> Saa det kan da godt vaere jeg bare skulle hagle plager

Der kan man bare se, nu i sidder i der og spiller pik,
Med vrangforestillinger om ikke at komme
i det kvante mekaniske mareridt og blive torteret
For altid naar i doer!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 13:55

On Sun, 30 Jan 2011 12:46:24 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Der kan man bare se, nu i sidder i der og spiller pik,
> Med vrangforestillinger om ikke at komme
> i det kvante mekaniske mareridt og blive torteret
> [...]

RA ?
Ja gu er jeg saa!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 19:02

On Sun, 30 Jan 2011 12:55:22 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

Kryds:dk.politik,dk.edb.internet.udbydere,dk.admin.netmisbrug

> [...]

Jeg har besluttet mig for at hver gang en kvindelig scientolog
Paa mellem 17 og 28 aar sutter den af paa mig, saa
slipper Hubbard for at sutte pik paa Freud i Helvede!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 19:39

On Sun, 30 Jan 2011 18:02:15 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Paa mellem 17 og 28 aar sutter den af paa mig, saa
> slipper Hubbard for at sutte pik paa Freud i Helvede!!

Det kan saa vaere en del af mit rygestop!