MS Windows
briani 27239
Hvor er det jeg lige gør det?
Fra : mog

Dato : 29-01-11 17:08

Hvis jeg prøver at åbne denne vedhæf. fil er jeg begyndt at få denne
besked. Har altid kunnet åbne disse filer!
Win. XP prof.

Ordrebekræftelse fra TDC Mobil.pdf kunne ikke åbnes, da det tilknyttede
hjælpeprogram ikke eksisterer.
Ændr programtilknytningen i dine indstillinger.

mv
Jette

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-01-11 17:45

Den 29-01-2011 17:07, mog skrev:
> [...]
> hjælpeprogram ikke eksisterer.
> Ændr programtilknytningen i dine indstillinger.

Prøv at gemme filen, og derefter dobbeltklikke på den..

Prøv eventuelt om du kan åbne andre PDF filer, der ikke er vedhæftet en
mail.

En fil kan sagtens være beskadiget.

- Chano Andersen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-01-11 22:53

mog skrev:

> [...]
> Win. XP prof.

> Ordrebekræftelse fra TDC Mobil.pdf kunne ikke åbnes, da det tilknyttede

Har du flyttet dit PDF-læseprogram?

--
Bertel

Fra : mog

Dato : 30-01-11 08:49

> Har du flyttet dit PDF-læseprogram?

Jeg har ingen erindring om noget sådan skulle være sket!
Ligger i denne mappe,men om det har ligget der hele tiden ved jeg ikke?

Vh
Jette

Fra : emjeppesen

Dato : 30-01-11 11:04

mog skrev:

> [...]
>Mobil.pdf kunne ikke åbnes, da det
>
> tilknyttede hjælpeprogram ikke eksisterer. Ændr programtilknytningen i

Installer acrobat reader, så skulle du kunne læse din *.pdf-fil

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-11 11:24

emjeppesen wrote:

> Installer acrobat reader, så skulle du kunne læse din *.pdf-fil

Eller endnu bedre:
Foxit Reader
Sumatra PDF
disse er enklere og bedre

Fra : emjeppesen

Dato : 30-01-11 12:47

<Just> skrev:

>Foxit Reader
>Sumatra PDF
>disse er enklere og bedre

Lægger de soig også som plugins i browseren.

De er ikke spor bedre end Acrobat Reader.

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-11 13:02

emjeppesen wrote:

> Lægger de soig også som plugins i browseren.

Ja

> De er ikke spor bedre end Acrobat Reader.

Acrobat har været sårbar over virus attack, det
har Sumatra IKKE

Fra : Chano Andersen

Dato : 30-01-11 12:58

Den 30-01-2011 11:23, Just skrev:

> Eller endnu bedre:
> Foxit Reader
> Sumatra PDF
> disse er enklere og bedre

Hvad gør dem bedre?

- Chano Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-11 13:01

Chano Andersen wrote:

> Hvad gør dem bedre?

Sumatra skal ikke installeres, kører
fra en exe fil

Fra : Mcwm

Dato : 30-01-11 13:14

Den 30-01-2011 13:00, Just skrev:
> Sumatra skal ikke installeres, kører
> fra en exe fil

Nu har du også svaret ja til at de lægger sig i browseren som plugins.

Forklar lige, hvordan du har opsat det, uden at installere??

Venligst
Mcwm

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 30-01-11 13:28

Mcwm forklarede den 30-01-2011:

> Nu har du også svaret ja til at de lægger sig i browseren som plugins.
>
> Forklar lige, hvordan du har opsat det, uden at installere??

Hehe... så er der den med "fakta" igen

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Mcwm

Dato : 30-01-11 13:46

Den 30-01-2011 13:28, Brian Vestergaard skrev:
> Hehe... så er der den med "fakta" igen

Det er vist noget der "springer i grupperne"

Venligst
Mcwm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-11 12:55

Mcwm skrev:

> Forklar lige, hvordan du har opsat det, uden at installere??

Den skal ikke opsættes. Hvis man vil knytte PDF-filer til
programmet så de åbner med et dobbeltklik, må man gøre det
manuelt.

Jeg bruger Foxit (den kan lidt mere) som selv registrerer
filtyperne. Jeg ved ikke om den kan integreres i browserne, for
det vil jeg slet ikke have. Den åber for sig selv når jeg klikker
på et link i browseren.

De er begge bedre fordi de klarer sig med 1,5 henholdsvis 10
Mbyte hvor Akrobaten kræver 100 Mbyte, og så har jeg fået at vide
at den er fuld af sikkerhedshuller.

--
Bertel

Fra : Mcwm

Dato : 31-01-11 18:28

> Den skal ikke opsættes. Hvis man vil knytte PDF-filer til
> programmet så de åbner med et dobbeltklik, må man gøre det
> manuelt.
er det med overlæg du valgte at overse "i browseren som plugins"?

Venligst
Mcwm

Fra : Chano Andersen

Dato : 30-01-11 13:50

> Sumatra skal ikke installeres, kører
> fra en exe fil

Hvorfor er det bedre?

Fra : Jens Petersen

Dato : 30-01-11 23:24

On Sun, 30 Jan 2011 12:57:49 +0100, Chano Andersen
<sunsite012011@chanoandersen.dk> wrote:

>Hvad gør dem bedre?

Jeg opgav Acrobat til fordel for Foxit fordi førstnævnte ville
installere 20MB+ og kørte dårligt og langsomt.

Det har jeg aldrig fortrudt.
--
OV1A Jens

Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.