Starte Excel 2010 fra en webside?
Fra : Peter

Dato : 29-01-11 05:32

Jeg har oprettet et regnskab i en projektmappe og for at kunne hoppe
rundt mellem kasserapporter, opgørelser osv. har jeg på første side i
projektmappen lavet en stribe hyperlinks så jeg kan komme hurtigt
rundt. Jeg fik den idé at lave en html side med de forskellige links
da det ville kunne gøres "smartere" designmæssigt. Det virker næsten,
men jeg vil gerne kunne springe ud af browseren når jeg klikker og
starte Excel selvstændigt og ikke starte Excel inde i browseren. Kan
man det?

Vh.
Peter