Et enkel spørgsmål til tunderbird
Fra : Torben

Dato : 29-01-11 14:58

har lige skiftet til Tb. men når jeg modtager en mail får jeg ikke
datoen med, kun klokkeslæt
det samme hvis jeg feks. skriver i dk test, og måske her.

--
Torben

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-01-11 15:03

Torben skrev:

>har lige skiftet til Tb. men når jeg modtager en mail får jeg ikke datoen
>med, kun klokkeslæt
>det samme hvis jeg feks. skriver i dk test, og måske her.

og sådan bliver det ved med det du modtager i thunderbird i dag, i morgen
er der dato på det fra i dag men ingen dato på det i morgen og sådan kører
det hele tiden derudaf i thunderbird

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-01-11 15:08

Ivan V. Klattrup skrev:

>og sådan bliver det ved med det du modtager i thunderbird i dag, i morgen
>er der dato på det fra i dag men ingen dato på det i morgen og sådan kører
>det hele tiden derudaf i thunderbird

ellers må du ændre det som beskrevet i
http://kb.mozillazine.org/Date_display_format

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Torben

Dato : 29-01-11 15:11

Den 29-01-2011 15:02, Ivan V. Klattrup skrev:

> og sådan bliver det ved med det du modtager i thunderbird i dag, i
> morgen er der dato på det fra i dag men ingen dato på det i morgen og
> sådan kører det hele tiden derudaf i thunderbird

Tak for svar, man må så sige at TB er lidt bagud.

--
Torben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-01-11 15:36

Torben skrev:

> Tak for svar, man må så sige at TB er lidt bagud.

Tjo, men det er jo for at gøre det nemmere for brugeren. Når
det gælder meddelelser fra "i dag", er klokkeslættet jo mere
interessant end datoen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Torben

Dato : 29-01-11 15:42

Den 29-01-2011 15:36, Kim Ludvigsen skrev:

> Tjo, men det er jo for at gøre det nemmere for brugeren. Når det
> gælder meddelelser fra "i dag", er klokkeslættet jo mere interessant
> end datoen.

Det er jo nok en vanesag jeg brugte jo oe og importerede mine
mails , så jeg lurede lidt for der var det hele jo med.
--

Torben

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-01-11 18:41

Den 29-01-2011 15:11, Torben skrev:

> Tak for svar, man må så sige at TB er lidt bagud.

Eller foran.
Hvem siger, at hvad Microsoft gør er altid det rigtige?

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-01-11 22:33

Torben skrev:

> Tak for svar, man må så sige at TB er lidt bagud.

Det er en af de ting jeg sætter pris på ved Thunderbird - og jeg
er ellers vant til fuldt datoformat gennem små 20 år.

--
Bertel