e.c 1150
Fra : Leif Neland

Dato : 28-01-11 12:53

Jeg har nogle celler i en tabel, jeg gerne vil have "klappet sammen" så kun
den første linie vises, og kan "klappes ud" med javascript.

Jeg har forsøgt med <td style='height:10px;overflow:hidden;'> men der ses
stadig hele teksten.

Jeg har prøvet at sætte det på alle celler og også på tr (i desperation),
men intet virker.

Siden validerer: http://dk-sex.dk/main/newstest.html

Der sker det samme uden eksternt css.

Hvad er galt?

Leif

Fra : Birger Sørensen

Dato : 28-01-11 13:02

Leif Neland forklarede den 28-01-2011:
> [...]
> stadig hele teksten.
>
> Jeg har prøvet at sætte det på alle celler og også på tr (i desperation), men

overflow, eller manipulering af højde, på den måde du vil.
Sæt display : block på de td det skal gælde for, eller sæt teksten
indeni i et blok-element.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 28-01-11 13:15

> eller manipulering af højde, på den måde du vil.
> Sæt display : block på de td det skal gælde for, eller sæt teksten indeni
> i et blok-element.

Det virker søreme med

Tak