Efterkommere i USA
Fra : Ib Molbech

Dato : 27-01-11 12:42

På et tidspunkt blev jeg oplyst om, at der fandtes hjælpsomme
mennesker, der havde adgang til ancestry.com, og som man kunne
overtale til opslag.
Måske har jeg også bemærket, at der findes biblioteker med adgangs
abonnement?

Er der nogen i dette forum, der kan hjælpe med opslag, eller som kan
oplyse om biblioteker har adgang til ancestry.com?

(ancestry.com leverer slægtsoplysninger fra USA fra mange kilder -
online - mod betaling.)

Med venlig hilsen

Ib Molbech

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 28-01-11 09:30

Her link til nogle biblioteker der har licens til Ancestry :
http://www.licensguide.dk/sw432.asp
Venlig hilsen Inge.Lise Trampedach