Helbred 27 Januar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-11 11:03

Producere mere testosteron!
Sex lyst er paa plads!

Men der er noget programmering der forstyrre,
det er som om at en fantasi gaar igang,
og istedet for at standse!
Saa fortsaetter min forestillings evne efter jeg selv
har tabt interessen for dagdroemmen!

Noget Bjoernnholt lavede:
"Noget med at haegte min forestillingsevne/fantasi af!"
"Faa min forestillingsevne til at loebe loebsk!"
"Ikke at kunne styre min forestillings evne!"

Mit indtryk da det blev gjort, var at jeg skulle
Fortaelle om det, for at goere det nemmere for
Bjoernholt at undgaa faengsels straf!!!

For det han foretog sig!

Og goere det nemmere for folk at tro jeg
Er en loegnhals!

Det har vaeret omkring 2000-2002 det blev gjort!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-11 11:09

On Thu, 27 Jan 2011 10:02:39 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og goere det nemmere for folk at tro jeg
> Er en loegnhals!

> Det har vaeret omkring 2000-2002 det blev gjort!

Efter at have koert et stykke tid bliver historien
Drejet over i et fuoldstaendigt sadistisk mareridt
Der kan give kvalme og fuldstaendig fjerner
testosteron produktion!!

Det er selvfolgelig gjort for at oedelaegge
Hjernemasse og knogler, samtiidig fremstiller
Det mig som en person jeg ikke er i min
egen underbevidsthed!!!!

En person som jeg hader mere end alt andet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-11 11:36

On Thu, 27 Jan 2011 10:08:56 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det mig som en person jeg ikke er i min
> egen underbevidsthed!!!!

> En person som jeg hader mere end alt andet!

Desuden goer det ogsaa soevn naesten umulig!
Og standser Melatonin produktion!
(hvilket oedelaegger hjernemassen i langt stoerre
grad end lavt Testosteron niveau)

Ihvertfald naar foerst hjernemassen er blevet
reduceret til det niveau som som der er
Testosteron nok til at opretholde!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-11 11:49

On Thu, 27 Jan 2011 10:36:25 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> (hvilket oedelaegger hjernemassen i langt stoerre
> grad end lavt Testosteron niveau)

> Ihvertfald naar foerst hjernemassen er blevet

Udover at fremstille mig som en defekt svagelig
(sadister er altid svagelige)

Saa har paavirkningen af min under bevidsthed,
Foert til vaeselagtige sadister overalt!!!!

Eftersom min underbevidsthed ved med sikkerhed
At jeg ikke er en sadist!!!!

Men jeg er den staerkeste!!!!

Saa naa det mareridtsagtige koerer og bliver stoppet,
Koerer og stopper, koere og stopper!!!!

Saa bliver paavirkeningen af folk via quantum entangelment
Til!!

At den staerkeste og mest magtfulde mand der eksistere,
Er en loegnagtig sadist!!!!
Der ikke offentligt vil indroemme han er en sadist!

Og det er praecis saadan det er kvante mekanik goer
Det saadan!

Og det er jo til DJ Aevl og Karsten Bjoernholts fordel!!!!

Desuden goer det ogsaa at en masse kvinder
render rundt of fantasere om at blive torteret
af en sadist der ikke er ude afn skabet!

Og jeg er ikke en sadist eller i noget skab for
den sags skyld!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-11 12:12

On Thu, 27 Jan 2011 10:48:56 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> render rundt of fantasere om at blive torteret
> af en sadist der ikke er ude afn skabet!

> Og jeg er ikke en sadist eller i noget skab for

Desuden udover deres omfangsrige svagheder,
Bla...saa skader de deres afkoms overlevelses
chancer ved at goere skade paa den ene af
afkommets overlevels chancer!!!!

Og uanset hvad Bjoernholt og Egebergs
programmering pastaar saa er definitionen
Af sadisme stadigvaek:

"En person der bliver seksuelt ophidset af:
At paafoere andre fysisk smerte
Og se andre paafoert fysisk smerte"