Helbred 27 Januar 2011(Helbredt Naesten)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-11 08:41

Noget programmering, opmaerksom paa andre
foelelser!

Forsoegt manipuleret med:
"Du maa ikke vaere opmaerksom paa andre foelser"

Sikke et mareridt, da det naesten goer det umuligt at grave
Sig ind i psyken, paa alle de dummem svin og roevhuller
der tror de er bedre end andre og knaekke dem psykisk!

Feks. DF' ere det tor de bedre end folk med en anden
hudfarve!

Den eneste der er bedre end alle anddre er sku mig selv!
Har bevist det ogsaa, hvilket er lidt soergeligt, at vaere
Oedelagt i et saadant onmfqang af tortur og programmering
at det ligesom har vaeret noedvendigt, bare for at undgaat vaere et
psykisk vrag!

Det er naesten som om der nogen sagt til en ung mand:

Du maa ikk tro du er bedre end andre,
Du er ikke bedre end andre,
Du maa ikke tro du er ligesaa go som andre,
Du er ikke ligesaaa go som andre!

Bakket det op med det vaerste tortur og smerte i verden
Og bildt underbevidstheden ind, at overlevelse er umulig,
Hvis man tror eller ved at man er ligesaa go eller bedre
end andre, hvilket dybt i psyken kan vaere livsfarligt,
Isaer naaer det kommer til den del brainstem og limbic
system, der styre vejrtraekning osv!

Spoergsmaalet er hvem er sindsyg nok til at goere
Det ved en person der lige er kommet hjem
Fra hospitalet efter et selvmordsforsoeg??

Desuden saa har jeg det jo!
Det der, der kraever, nok traekkraft i hjernen!!
Nok neurons og glia celler nok viden!!!!
til at goere det andre ikke kan!

De der religioese mirakler!!!!!
Quantum Entangelment

Jeg er bare bedre!!!!!
(det er paa tide jeg indseer det!!!)

Er det ikke ogsaa blevet en sygdom forresten??

Hvad er det nu de kalder det?
Narcisisme

Naaa, ikke mig!!
I kan selv vaere de altid syge!

Desuden saa gaelder det vist ogsaa kun dem
Der bare tror de er det, uden at vaere det!!!

Helbredt mig selv!!!!
Eller ihvertfald et godt stykke af vejen!

Foer i tiden, foer emdr, kunne jeg aldrig finde paa
At sige/skrive at jeg er bedre end andre!

I ved selv hvad det goer ved folk socialt, i Danmark!
Jeg har bare vaeret det!(i hemmelighed)

For at undgaa alt torturen!
(i ved selv hvor farligt det kan vaere at excellere til noget!)

Quantum Entangelment via en singularitet!!!!
Folk der oedelaegger sig selv i fortiden for at undgaa
at blive torteret i nutiden er indtil videre blevet stoppet
Af mig!

Undtagen i et tilfaelde!(daarlig maade at haevne sig paa)

Naa nu aar i ved med sikkerhed at i ikke er bedre end andre,
Faktisk saa ved i med sikkerhed at i ikke er ligesaa gode
som andre!!!

Det saa mig!

Den altid gode

Muligvis er hele jeres sindsygdom baseret paa
At i er foedt i det samme land som jeg, og har som jeg har!

Hvad var det DJ Aevl sagde????

"Jeg goer dig til en neger i hjernen!"
"Er der gris paa gaflen?"

Osv...

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-11 10:03

Udtalelsen, jeg goer dig til en Neger i hjernen,
Er en trussel naar det kommer fra en racist,
Hvid/Lyseroed hud!

Hvis det var en Farvet/Afrikansk afstamning, saa var
det noget andet!