Modsvar til fejlagtigt indlæg om Andreas S~
Fra : Andreas

Dato : 26-01-11 05:13

Hermed et modsvar til en løgnhistorie der i 2010 blev plantet herinde
omkring min person og mit navn Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen, om
Fullrate A/S, om Rune Rex og mange andre.

Historien blev plantet i et ondsindet forsøg på at skade mit navn.

Hvis nogen ønsker uddybning af sagen, er man velkommen til at tage
kontakt til mig.

Mvh.
Andreas Sachse
(tidl. Andreas Sachse Kromann-Mikkelsen)

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-01-11 13:19

On Wed, 26 Jan 2011 04:12:40 -0800 (PST), Andreas
<echogecko@gmail.com> wrote:

> [...]
>Fullrate A/S, om Rune Rex og mange andre.
>
>Historien blev plantet i et ondsindet forsøg på at skade mit navn.

Så havde dk.admin.netmisbrug nok været et bedre forum ?

Men du kan da stadig nå at slette dit indlæg og i stedet placerer det
rette sted.

Men lugter dit indlæg ikke lidt af Troll ?

/Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-01-11 13:28

Hans Kjaergaard skrev:

> Men lugter dit indlæg ikke lidt af Troll ?

Det er i hvert fald dumt at gøre opmærksom på noget, som man
helst var foruden. Nu er vi jo nødt til at tjekke, hvad det
alt sammen er for noget, og hvem ved, hvem vi så vil tro på.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Andreas

Dato : 27-01-11 06:16

On Jan 26, 1:19 pm, Hans Kjaergaard <hans.k2tek...@post5.tele.dk>
wrote:

> S havde dk.admin.netmisbrug nok v ret et bedre forum ?
>
> Men du kan da stadig n at slette dit indl g og i stedet placerer det
> rette sted.
>
> Men lugter dit indl g ikke lidt af Troll ?
>
> /Hans

Det var nu slet ikke ment sådan. Jeg har blot forsøgt at få det
oprindelige indlæg slettet temmelig længe, og har efterhånden givet
op.
Men hvis du/I har gode forslag til hvad jeg skal gøre, hører jeg meget
gerne fra jer.

Og hvorvidt det var bedre blot at fortie det...tja, måske - særligt
hvis det har skadet det hele yderligere. På den anden side håber jeg,
at folk selv kan gennemskue de forskellige sider af sagen ved at
google mit navn. Synes bare lige jeg manglede et modsvar herinde på
Google Groups og ville ikke skrive et indlæg i den oprindelige tråd af
frygt for at det ville påvirke rankingen positivt.

Så nej, ingen troll her.

//Andreas Sachse

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-01-11 14:31

Andreas skrev:

> [...]
> op.
> Men hvis du/I har gode forslag til hvad jeg skal gøre, hører jeg meget

Du skal ikke gøre noget. Jeg har lige læst tråden, og når man ser
de opfølgende indlæg, kan man ikke tage noget som helst at det
skrevne alvorligt ud over de kendte usenetdeltagere der tager
afstand fra alle de udslyngede beskyldninger.

Hvis ikke du havde skrevet om det igen, ville ingen af os have
husket det.

--
Bertel

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 27-01-11 15:27

On Thu, 27 Jan 2011 05:15:34 -0800 (PST), Andreas
<echogecko@gmail.com> wrote:

>Det var nu slet ikke ment sådan. Jeg har blot forsøgt at få det
>oprindelige indlæg slettet temmelig længe,
Det kan du ikke, altså få slettet indlæg, og det vil heller ikke kunne
lade sig gører i praksis jf. usenettets virkemåde/natur.

>og har efterhånden givet op.
Det skulle du havde gjort for længe siden, det er halsløs gerning.

>Men hvis du/I har gode forslag til hvad jeg skal gøre, hører jeg meget
>gerne fra jer.
Ignorer det der skrives på usenet med mindre det er direkte trusler på
livet etc. så skal det politianmeldes.

> [...]
>at folk selv kan gennemskue de forskellige sider af sagen ved at
>google mit navn. Synes bare lige jeg manglede et modsvar herinde på
Google Groups er en "overbygning/tilbugning/interface" til usenet.
Google Groups er en af mange tilgange til usenet.

>og ville ikke skrive et indlæg i den oprindelige tråd af
>frygt for at det ville påvirke rankingen positivt.
Rating er noget der kun hører til under/med Google Groups.

Hvis man vil tage til genmæle skal man gører det der hvor "skaden" er
opstået og gerne udmildbart efter. Man bør så kun komme med et sagligt
formuleret genmæle og derefter afholde sig fra at kommenterer
yderligere, men det er bare min personlige holdning.

/Hans