En krog ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-11 05:40

se jeg fik jo min køkken maskine - der er 3 "kroge" med jeg ved ikke
man kan kalde dem kroge men de kan sættes fast det ene er et piske ris
også en der er til dej men så er der den her :

http://billedeupload.dk/photo/2011-01/b94bc0f5/krog8.jpg.html

nogen der har et bud på hvad sådan en er til ?

Mv.
Bo

Fra : Max

Dato : 27-01-11 08:59

Hej Bo

> nogen der har et bud på hvad sådan en er til ?

Det er en spade. Dejkrogen bruges til dej, gærdej
og den slags. Piskeriset til flødeskum, æggehvider
og den slags. Spaden bruges til alt det andet, fars,
kransekage, småkagedej, tærtedej og alt sådan noget.

Max

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-11 21:23

On Thu, 27 Jan 2011 08:59:03 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Det er en spade. Dejkrogen bruges til dej, gærdej
>og den slags. Piskeriset til flødeskum, æggehvider
>og den slags. Spaden bruges til alt det andet, fars,
>kransekage, småkagedej, tærtedej og alt sådan noget.

ok ..tak for svaret ...tænkte at den ville jeg næppe få brug for - men
nu kan jeg godt se det

Mv.
BMM

Fra : N Dude

Dato : 28-01-11 13:29

Bo M Mogensen skrev:

> http://billedeupload.dk/photo/2011-01/b94bc0f5/krog8.jpg.html
> nogen der har et bud på hvad sådan en er til ?

Den er til alt det, der skal røres sammen. Det er derfor, at der er plads
til at massen kan ledes igennem den.

Den er go'. fordi den er skånsom. Og den er særlig go' hvis man bruger den
til ting, hvor man i stedet for piskning o.lign. kører i lang tid.