DYBERG
Fra : pia1967@live.dk

Dato : 26-01-11 06:11

Jeg har haft den fornøjelse, at overvære en af Danmarks WM kampe i
Malmø, men en lige så stor oplevelse var det at besøge en
kunstudstilling med den danske kunstner Dyberg, det endte med at jeg
købte et flot moderne maleri med hjem. Nu har flere af mine veninder
set maleriet, og vil slemt gerne også eje et, udstillingen er nu
lukket, nogen der ved har Dybergs flotte malerier forhandles. mvh Pia

Fra : Christian Bjerre

Dato : 30-01-11 14:31

On 26 Jan., 14:11, pia1...@live.dk wrote:
> [...]
> set maleriet, og vil slemt gerne også eje et, udstillingen er nu
> lukket, nogen der ved har Dybergs flotte malerier forhandles. mvh Pia

Hej,

Jeg ved ikke hvor du kan købe hans malerier, men jeg har et stående af
ham, som jeg muligvis er interesseret i at sælge til den rigtige pris.

Jeg smider gerne et par billeder afsted pr mail, hvis det har
interesse.