Island - hvornår?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 25-01-11 21:02

Hej,

Hvornår skal man tage til Island?
Er det noget ved i uge 7, i påsken eller skal det helst være om sommeren?

mvh Frank

Fra : Krabsen

Dato : 26-01-11 13:59

Den 25-01-2011 21:02, Frank K. Jensen skrev:
> Hej,
>
> Hvornår skal man tage til Island?
> Er det noget ved i uge 7, i påsken eller skal det helst være om sommeren?

Det kommer an på, hvor langt ud fra Reykjavik, du gerne vil..

I uge 7 er det stadig vinter, mange veje kun åbne for 4-hjulstrækkere,
mørkt, korte dage, hundekoldt osv.

Jeg anbefaler august (men har dog ikke været der i forsommeren, så jeg
taler ud fra min uvidenhed..)

Fra : Nicolai Lang

Dato : 26-01-11 19:55

On Tue, 25 Jan 2011 21:02:10 +0100, "Frank K. Jensen"
<frank-sletdette@sletdette-indbakke.com> wrote:

>Er det noget ved i uge 7, i påsken eller skal det helst være om sommeren?

Sommer! Godt vejr, ikke mørkt. Vi var der i midt september, det var
lidt for sent - meget regn og allerede der mørknede det tidligt.

Næste gang vil jeg derop mellem maj og august, lige i udkanten af
sæsonen.

Med venlig hilsen
Nicolai

--