Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Coolscan
Fra : Jes

Dato : 25-01-11 09:23

Jeg er interesseret i at anskaffe en filmscanner "Nikon Coolscan" -
helst en type 4000/5000/9000 - men jeg er usikker på om de produceres
mere.
Er der nogle her som ved noget om dette ?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-01-11 17:30

On 25-01-2011 17:22, Jes wrote:
> Jeg er interesseret i at anskaffe en filmscanner "Nikon Coolscan" -
> helst en type 4000/5000/9000 - men jeg er usikker på om de produceres
> mere.
> Er der nogle her som ved noget om dette ?

Nikon laver ikke scannere mere. Og efterhånden er prisen på en brugt
CoolScan 9000 højere, end da de lavede dem. Og markedet er ikke ligefrem
oversvømmet med dem.

-og jeg vil ikke sælge min

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-01-11 17:31

....og selv om Nikon ikke har lavet understøttelse for Windows 7 kan man
godt få det til at køre fint.

Bo //

Fra : PR

Dato : 25-01-11 20:18

"Jes" <jespost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg er interesseret i at anskaffe en filmscanner "Nikon Coolscan" -
helst en type 4000/5000/9000 - men jeg er usikker på om de produceres
mere.
Er der nogle her som ved noget om dette ?

http://www.scandig.de/filmscanner/nikon/nikon-super-coolscan-5000-ed-feeder-silverfast.html
4299 Euro med SF-210 slidefeeder og Silverfast
mvh PR

PS Jeg har en Konica Minolta Dimage Scan Elite 5400 til salg. Se
http://www.filmscanner.info/MinoltaDimageScanElite5400.html
Interesseret?

Fra : Jes

Dato : 27-01-11 07:12

On 25 Jan., 20:17, "PR" <randlov_rem...@post9.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> http://www.scandig.de/filmscanner/nikon/nikon-super-coolscan-5000-ed-...
> 4299 Euro med SF-210 slidefeeder og Silverfast

Hej
Mange tak for jeres besvarelser.
Det gav mig en del at tænke over. Jeg har brug for en - men var ikke
klar over, de er blevet så dyre.
Mvh Jes

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-01-11 00:26

"Jes" <jespost@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> Hej
> Mange tak for jeres besvarelser.
> Det gav mig en del at tænke over. Jeg har brug for en - men var ikke

Hej

De behøves heller ikke være så super dyre.. Jeg solgte min Coolscan IV for
750kr for et år siden. Det er bare lige at være heldig at falde over een til
den rigtige pris.

Mvh Anders

Fra : Jes

Dato : 30-01-11 04:39

On 29 Jan., 00:25, "Anders Houmark" <n...@email.available.dk> wrote:

> Hej
>
> De beh ves heller ikke v re s super dyre.. Jeg solgte min Coolscan IV for
> 750kr for et r siden. Det er bare lige at v re heldig at falde over een til
> den rigtige pris.
>
> Mvh Anders

Hej Anders

Tak for denne infoen også.