Helbred 25 Januar 2011! (Kvante koersel o~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 17:19

Har taget noget roevrendings programmering!

Min Nabo bankede paa,
Han havde et problem med sin pc software firewall og anti-virus loesning!

Og spurgte om jeg ville hjaelpe ham!
Hvilket jeg egentlig gerne ville(skader ikke at vaere paa go fod med naboerne)

efter en del mas, afinstallere programmet ,henter den nye version
installere(det tager en del tid)

og maskinen er lidt sloev, mens jeg installere programmet
syntes jeg faar en pop-up, der siger den er installeret paa 3 maskiner!

Hos producentens konto hjemmeside staar der at den kun er installeret på 1!
Jeg undre mig lidt, og fortsaetter installationen!

da jeg er faerdig sidder jeg og roder lidt med programmet, der er
funktioner i GUI hvor man kan slaa dele til eller fra, jeg tester og slaar
antivirus fra, email programmet popper op!

og maskinen er sloev, og jeg sidder og proever at slaa antivirus til igen!
min nabo kommer ind i rummet, email programmet koerer, anti virus slaaet fra,
Og jeg naevner det med antallet af maskiner programmet er aktiveret paa!

:-/

der gaar et par sekunder foer jeg fanger situationen!

Jeg er naesten sikker på at jeg QT´ede ham ud af rummet tidligere!
Jeg soerger for at sikre mig at kigge paa producentens konto hjemmeside,
mens han ser paa og der staar den kun koerer paa 1 maskine!

bagefter uden at laegge maerke til det, sidder jeg og viser min nabo
uden at taenke over det, noeglebundt med usb noegle og mobil telefon med kamera!

Jeg gider ikke blive myrdet af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

eller

DJ Aevl´s

"hvis der opstaar en situation hvor folk kan mistaenke dig for noget, saa giv dem det indtryk at du er skyldig"

krydspost: dk.helbred,dk.politik,dk.edb.internet.udbydere
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr