Sprogbrug!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 12:20

Det Danske Sprog, talemaade ect....

Betyder at folk automatisk skal tro gode
ting om den der taler!!

Det er ikke pansret som i andre kulture!

Jeg "har" ikke gjort forbrydelsen
Versus
Jeg "ikke" har gjort forbrydelsen

Den er byttet rundt!
Det er bygget op paa at folk
ikke bliver afbrudt naar de taler!!

Hvis straffen er ojeblikkelig tortur eller doed, naar
misforstaaelse opstaar, saa ville sproget
vaere anderledes!!!!

Det betyder en masse for kulturen, bla...
At folk ikke taler i munden paa hinanden!

Det goer noget ved psyken og hjernen!
At istedet for at foelge med i hvad flere menneske
siger og samtidig selv sige noget,
saa bliver folk nemmere forvirret og taber traaden!

Hvis sproget var pansret, saa ville der automatisk
ske det at, folk laere at ignorere og filtrere dem
ud som de anser for mindst vigtige!!!

Signal to noise ratio, der ville automatisk ske det at
kvinde stemmer ville blive anset for noise!!!

Op igennem tiden!

---Dagens svinestreger---

"brug al din viden og erfaring imod dig selv"

"oedelaeg dig selv"

"oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages
af andre"
----

Krydspost dk.helbred,dk.politik

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 12:42

On Tue, 25 Jan 2011 11:19:31 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> "brug al din viden og erfaring imod dig selv"

> "oedelaeg dig selv"

> "oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages

Programmering, ligesaa snart jeg soeger en erstatning
Begynder jeg at slaa over i, at skrive ting paa en maade
der betyder at jeg ikke er en vanvittig eller idiot!

Istedet for paa en maade som antyder at jeg
Er og har vaeret kroeblet oi Hjernen og mangler
Stoerstedelen af min IK!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 13:10

On Tue, 25 Jan 2011 11:42:07 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> der betyder at jeg ikke er en vanvittig eller idiot!

> Istedet for paa en maade som antyder at jeg
> Er og har vaeret kroeblet oi Hjernen og mangler

---
Du skal bruge ordene smadre,knuse,banke
en hel masse--

Ordret(en hel masse????)

Hver gang du siger et ord skal du forestille dig
Ordet kommer i en kasse, hvert ord har sin egen kasse,
Naar en kasse er fyldt og der ikke er plads til flere ord,
saa falder et ord ud, du skal sige det ord!!!!

(Bjoernholt dummede sig paa den da han vist havde travlt!
Der var ikke noget med forsinkelse paa)

Saa det er bare ord gentagelse,

Istedet for "smadre groen pik abe"

Desuden er det fluff, lagt ind ovenpaa for at skjule
Det emdr der sender smerte signaler ind til
Brainstem og Limbic system!

Indgreb i det menneskelige OS via REM(Rapid Eye Movment)
Den dybe del af soevnen, hvor der er
hurtige oeje bevaegelser inde under oeje laagene!!!

Desuden goer det soevn umulig, og standser produktion
Af melatonin(anti-oxidant) i koglekirtlen, det
Er gjort for at oedelaegge hjernemassen samtidig med
At testosteron bliver forsoegt fjernet ved at oedelaegge
Sex lysten!!!!

Det er i kombination, et sindsyggoerende tortur mord!!!
Der faar folk til at vaelte rundt som Junkier med saar
paa haenderne, fordi hjernens naturlige forsvar,
melatonin er strippet vaek!!!!!!

Det er et tortur mord!!! hvor hjernemassen stille og
roligt bliver oedelagt og ofret sindsygt uden at vide hvorfor!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 13:20

On Tue, 25 Jan 2011 12:09:30 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det er et tortur mord!!! hvor hjernemassen stille og
> roligt bliver oedelagt og ofret sindsygt uden at vide hvorfor!

Men det er ogsaa noget helt andet, det er tegn paa
Noget der er saa sygt,sadistisk og forkert!!!!

At programmere et menneske der ved det, til ikke
at kunne forsvare sig foer naesten hele Hjernen er
Oedelagt og det er absolut livsnoedvendigt!!!

Saa sygeligt at det bliver noed til at programmere
Andre mennesker til at fremstaa som om de har
Mindre viden en personen selv, og sige na ja, hvis
Han var intelligent saa havde han vaeret i live!!!!!!

Narcisisme er maskee en sygdom alligevel!!!!
Psykopati og sadisme er ihvertfald!