Helbred 25 Januar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 07:35

Vaagnede op, roeg en cigaret, overvejede
at gaa til bageren og koebe noget kaffe!

Ca. 5:50 er der lyden af hoejhaelede sko
Der gaar forbi koekken vinduet!

Det er nok en af Bjoernholts sindsyge,
Det passer med hvornaar jeg plejer at gaa
en tur ned og hente kaffe!!

Softwaren i mit alarmsystem er stadigvaek
lavet om!!!

Den indbyggede walk test indikere at alle sensore
virker, men doorchime funktionen er slaaet fra i
software!

I hoej,lav eller off!
Den virker ikke!

Det er den samme lyd som der bliver afgivet i walk testen!

Jeg bude egentlig bare havde vaeret sidde mussestille
Og saa havde faaet noeglen og taget billede!!!!!

Men jeg er stadigvaek programmeret til ikke
At maette forsvare mig selv!!

Naar og hvis jeg er doed saa er det alligevel en
Bjoernholt skiller sig af med!!

Men naar foerst nogen har brugt tid og penge
Paa at lave softwaren i et Houseguard system om!

Gad vide om det var en der var med til at voldtage mig
For tretten aar siden??

Nok bare en sadist, men jeg har paa fornemmelsen
Det bare bare er en der sproejter lidt ting
For at goere mig hjerneskadet!!!

Jeg mangler ca 50 Procennt af min IK sammenlignet
med foer emdr programmering!!!!

Jeg ved ikke engang hvorfor, jeg gider skrive det her!!
Mit liv er alligevel overstaaet, jeg er 37!!!!!

Og overlevede ikke emdr og vaagnede aldrig op!!!

En ting er sikkert, idet oeje blik hvor jeg er ovebevist
Om at jeg min intelligens tilbage, saa aabner jeg
min halspulsaare ude paa badevaerelset!!!!!!!

Fra den hoejst maalte ik iverden til dum som snot,
altsammen paa grund af en ligegyldig landsforraedder!!!!!

Set paa menneskeheden som helhed, livskvalitet,
maengden af tortur osv.. Og kigget op og ned igennem
tiden - saa har jeg formaaet og have det vaerst mulige
liv et menneske nogensinde har haft!!!

Endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt
eksistere!!!!!!

Naar man er vaagen, saa er det saa simpelt alting!!
Bare noget saa simpelt som at sorge for at sindsyge
Ikke bryder ind i ens bolig for at sikre sig at ens liv
bliver oedelagt!!!!

Og hvorfor??

Seratonin mangel!

Jeg er blevet torteret Kvante Mekanisk Aktiv,
Fordi jeg var lidt deprimeret!!!!!

Der har vaeret et par stykker i rusland og
Asien der har haft det grimt men det er
Egentlig ogsaa det hele!!!!

Det er saa ogsaa grunden til at alle kvinder kommer i,
Ogsa de Muslimske!

Det er 13aar siden jeg har vaeret vaagen!!!!
Og menneskeheden var i en situation hvor
Den ikke var non-viable!!

Sikke da et spild!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 07:52

On Tue, 25 Jan 2011 06:35:17 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ogsa de Muslimske!

> Det er 13aar siden jeg har vaeret vaagen!!!!
> Og menneskeheden var i en situation hvor

Gad vide hvad for en sindsygedom, de har
programmeret hende med?

De er nok blevet noed til at skifte hende ud fordi
hun er blevet for grim!!!!

Det kan ogsaa godt vaere at Bjoernholt og DJ Aevl
Bare har viftet med noget Dopamin og bruger
Junkien som en morder!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 11:17

On Tue, 25 Jan 2011 06:51:59 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> hun er blevet for grim!!!!

> Det kan ogsaa godt vaere at Bjoernholt og DJ Aevl
> Bare har viftet med noget Dopamin og bruger

Nej, jeg naegter at tro paa at menneskeheden vitterlig
Bare sidder og doer!!!

Mig selv ogsaa for den sags skyld!!!

Det skal simpelthen lykkes at faa den forbi
Det punkt hvor at hele menneskeheden kan
Slaas ihjel af et biologisk vaaben af en bindegal racist
Med et microskop tilsluttet en usb port og et modificeret
Akvarie!!!!

Ddet naesten som om at folk ivesten er gaaet igang med
Et privat vaaben kaploeb!!

Og jeg sidder og faar knald i laaget af programmering
Og paavirker med kvante mekanik til hoejre og venstre
Efter maksimal effekt!!!

Og er ved at goere menneskeheden Muslimsk!

Saa der kan opstaa den der ene fremtid hvor
menneskeheden ikke slaar sig selv ihjel!!!

Det vaerste er racisme, menneskeheden har ikke raed
Til det laengere!!!

De maend der er racister er alle defekte i hjernen,
Der er noget galt med deres beskytter instinkt!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-01-11 11:21

On Tue, 25 Jan 2011 10:17:16 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Til det laengere!!!

> De maend der er racister er alle defekte i hjernen,
> Der er noget galt med deres beskytter instinkt!!!

Og det skal kunne lade sig goere at vaagne op,
og det kommer til at ske!!!!