Har Marine Megastore forskellige priser af~
Fra : Per Kaaber

Dato : 24-01-11 21:52

Hej i NG

Jeg leder efter en god pris på et sæt vind, log og lod instrumenter, og
har set på dette foreløbigt gode tilbud:

http://www.marinemegastore.com/product.asp?pf_id=TAC_T038&jump=4&cat_id=ELEINS002

Men, når jeg logger ind, ændre prisen sig til over 1000,-£.
Er der nogen af jer der vil efterprøve, om det samme sker for jer?

p.s. Jeg er bekendt med, at der kan være problemer med at handle hos
dem jf. tidligere tråde, men jeg har ikke tidligere haft problemer.

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : HKN

Dato : 24-01-11 22:34

> Men, når jeg logger ind, ændre prisen sig til over 1000,-£.
> Er der nogen af jer der vil efterprøve, om det samme sker for jer?

De er formentlig ramt af kravet om at opkræve dansk moms, samt
fragtomkostninger?

-Henrik

Fra : Per Kaaber

Dato : 24-01-11 22:47

HKN har bragt dette til verden:

> De er formentlig ramt af kravet om at opkræve dansk moms, samt
> fragtomkostninger?
>
> -Henrik

Hmmm.... Du har sikkert ret. Jeg prøvede at skifte nationalitet til
U.K., så slog den billige pris igennem.

så det blev ikke lige hos dem, at det blev en fordel at handle udstyret
på ønskesedlen

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : HKN

Dato : 25-01-11 00:19

> [...]
> så slog den billige pris igennem.
>
> så det blev ikke lige hos dem, at det blev en fordel at handle udstyret på

Har du prøvet at kigge på SVB? www.svb.de

-Henrik

Fra : Per Kaaber

Dato : 25-01-11 00:40

HKN sendte dette med sin computer:

> Har du prøvet at kigge på SVB? www.svb.de
>
> -Henrik

Ja, og Ebay m.m.
Marine Megastore er fortsat billigst trods "dansk moms".

Tack Tick T038 eller Nexus NX4 passer bedst til mit temperament, mest
hældende til Tack Tick pga., at både lod-, logboksen og vindmåler er
trådløse (kun strøm til instrumenterne over cockpitnedgangen) og så er
lod og log instrmenterne seperate med store cifre.
Nexus nx4 er kun med 2 instrumenter, og der skal signalkabel fra
modtager til instrumenter.

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-11 22:10

On 24-01-2011 21:52, Per Kaaber wrote:
> [...]
>
> p.s. Jeg er bekendt med, at der kan være problemer med at handle hos dem
> jf. tidligere tråde, men jeg har ikke tidligere haft problemer.

Hejsa

Jeg har prøvet at handle ved Marine MegaStore, men efter 8 uger hvor jeg
kun havde fået halvdelen af varerne, samt havde forgæves skrevet mange
mails til dem, fik jeg annulleret resten min ordre. Men hvis du har
masser af tid, og lyst til at sidde i timevis og chatte med deres
support, er de nok fine og handle ved,

Hilsen Casper