Nogen der kan hjælpe med denne fejl i OUTL~
Fra : Robberduck

Dato : 24-01-11 12:40

Hej
Jeg får denne fejl i outlook 2007 når jeg forsøger, at trykke på et link i en mail:
Handlingen er annulleret pga.begrænset adgang. Kontakt systemadminstrator.
Nogen der har et bud på hvordan den løses?

Vh
vinterposten

--------------= Posted using GrabIt =----------------
------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-02-11 18:39

"Robberduck" <B@da.ss> wrote in message
> [...]
> Handlingen er annulleret pga.begrænset adgang. Kontakt systemadminstrator.
> Nogen der har et bud på hvordan den løses?

Måske det er noget med din firewall. Min firewall (Zonealarm) kommer frem
med en meddelelse når Outlook prøver at "kontakte" min browser. Det har jeg
så givet den lov til, men det kan være at din blokere.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.