opdatering webside
Fra : JB

Dato : 24-01-11 21:28

Jeg søger koder til opdatering af en htm side (F5) hver f.eks 1 min.

Ps. jeg har en side med hvem der sidst har været på en repeater.

JbP

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-01-11 21:39

JB skrev:
> Jeg søger koder til opdatering af en htm side (F5) hver f.eks 1 min.

Indsæt dette inden koden </head> i din side:

Tallet 60 angiver antallet af sekunder, så du kan
selvfølgelig blot ændre det til noget andet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gør din hjemmeside mere intelligent, begynderguide om PHP:

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-01-11 21:45

On 24-01-2011 21:27, JB wrote:
> Jeg søger koder til opdatering af en htm side (F5) hver f.eks 1 min.
>
> Ps. jeg har en side med hvem der sidst har været på en repeater.
>
> JbP

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-01-11 21:57

JB skrev:
> Jeg søger koder til opdatering af en htm side (F5) hver f.eks 1 min.

Som du kan se, er der forskel på koden i Karl Erik
Christensens forslag og mit forslag. I førstnævnte er der en
/ lige inden den afsluttende >.

Begge koder virker, men kun den ene validerer - det vil sige
overholder standarderne for den doctype, du benytter på din
side. Hvis du vil vide, hvilken af dem, der er den rigtige
at bruge, så giv os et link til siden, eller fortæl os
hvilken doctype, du bruger. Doctype er den allerførste kode,
du har på siden, lige inden <html>.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips til hjemmesidesnedkeren:

Fra : JB

Dato : 24-01-11 21:59

1000 tak for jeres hjælp

JbP

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-01-11 22:42

On 24-01-2011 21:59, JB wrote:
> 1000 tak for jeres hjælp
>
> JbP

Kim taler om validering, og det er noget du altid bør have in mente.
http://validator.w3.org

En anden ting er den e-mail adresse du bruger. Hvis domænet xx.dk er
dit, er det selvfølgelig ok at bruge det. Hvis ikke, bør du skifte -
evt. til "xxx@xx.invalid"

http://www.xx.dk/ ligner ikke noget radioamatør halløj. (Har i øvrigt
344 validerings fejl.)

Karl Erik.

Fra : JB

Dato : 28-01-11 17:20

"Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er det selvfølgelig ok at bruge det. Hvis ikke, bør du skifte - evt. til

Det forstår jeg ikke rigtig, jeg troede ellers det var en god ide for at
slippe for spam

73 de oz3jbp Jørgen
www.oz7aik.dk/radio/

Fra : Leif Neland

Dato : 28-01-11 21:11

Den 28-01-2011 17:20, JB skrev:
> "Karl Erik Christensen"<karlerik@none.invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det forstår jeg ikke rigtig, jeg troede ellers det var en god ide for at
> slippe for spam

Men xx.dk får den spam, der er tiltænkt dig.
med xx.invalid er der ingen, der får den.

Leif

Fra : JB

Dato : 29-01-11 03:10

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Men xx.dk får den spam, der er tiltænkt dig.
> med xx.invalid er der ingen, der får den.
>
> Leif
>
> --
> Bevar P2, luk P3, der er nok P3'er i forvejen.

tak for svaret

Jørgen