Hvordan bloker man en afsender t Thunderbi~
Fra : js

Dato : 24-01-11 13:36

nogen der gider forklare mig det, så en slipper for Peter Nicolaysen i
News helbred

Men venlig hilsen
Jørgen

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-01-11 17:32

js skrev den 24-01-2011 13:36:
> nogen der gider forklare mig det, så en slipper for Peter Nicolaysen i
> News helbred
>
> Men venlig hilsen
> Jørgen

Funktioner --> Meddelelsesfilter --> Opret regel om fx forfatterens
emailadresse...eller måske bare indhold i meddelelse, hvor ordet
kvantemekanik og/eller tortur indgår.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : js

Dato : 24-01-11 19:24

Den 24-01-2011 17:31, Carsten Riis skrev:

> Funktioner --> Meddelelsesfilter --> Opret regel om fx forfatterens
> emailadresse...eller måske bare indhold i meddelelse, hvor ordet
> kvantemekanik og/eller tortur indgår.

tak for hjælpen

fra
Jørgen