WLM 11.
Fra : Göran Wennerström

Dato : 24-01-11 12:37

Hej.

Jeg bruger Windows Live Mail 11.

Når jeg klikker på "Opdater alle" under "Send/Modtag" så opdaterer den kun
nyhedsgrupperne, og giver en fejlmelding ved e-mailen.

Som overskrift står der at der opstod en fejl ved blabla, men der står ingen
forklaring.

"Send/Modtag" henter e-mail uden problemer.

Den henter også e-mail ved opstart uden problemer.

Nogen ide hvad der laver den fejl?

Venlig hilsen Göran.

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-01-11 16:29

Göran Wennerström wrote:
> [...]
> ingen forklaring.
>
> "Send/Modtag" henter e-mail uden problemer.
>
> Den henter også e-mail ved opstart uden problemer.

Kommer der en fejlkode f.eks. noget med x000..... ?

Fra : Göran Wennerström

Dato : 24-01-11 18:14

"Martin Ploug" skrev

>Kommer der en fejlkode f.eks. noget med x000..... ?

Nej ingenting.

bh. gw@