Thunderbird - spørgsmål om skrifttyper
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-01-11 09:45

Hej alle

Hvorfor er listen med skrifttyper delt i to? Der er en afdeling
fra A til Z og en svag streg og så igen en afdeling fra A til Z.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-01-11 09:53

Bertel Lund Hansen skrev:

> Hvorfor er listen med skrifttyper delt i to? Der er en
> afdeling fra A til Z og en svag streg og så igen en afdeling
> fra A til Z.

Mon ikke dem over stregen er dem, du tidligere har haft valgt?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gør din hjemmeside mere intelligent, begynderguide om PHP:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-01-11 09:57

Kim Ludvigsen skrev:

> Mon ikke dem over stregen er dem, du tidligere har haft valgt?

Opdelingen er der i en rå installation, og der ligger måske 30
skrifttyper over stregen. Så mange har jeg aldrig valgt.

--
Bertel