Forsikring
Fra : Steffen

Dato : 23-01-11 07:19

Hvad giver I for ansvarsforsikring til en "stor knallert"?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-02-11 17:57

Den 23-01-2011 07:18, Steffen skrev:
> Hvad giver I for ansvarsforsikring til en "stor knallert"?
jeg mener det er under 400 kr pr år ved topdammark

Fra : scootergrisen

Dato : 05-02-11 20:06

Den 05-02-2011 17:56, Bo M. Mogensen skrev:
> jeg mener det er under 400 kr pr år ved topdammark

Jeg har en regning fra topdanmark til en 30 km/t scooter på 926,25 så
håber da ik i kun giver 400 kr på en 45 km/t.

Men du kan regne det ud her :
http://www.topdanmark.dk/content/index.php?ID=110

Det skal så siges at jeg ikke har tilvalgt ulykkedesforsikring men det
ser ud til at jeg betaler for det.