Ingen Netværks controller på Lenovo G560
Fra : KimH

Dato : 23-01-11 15:03

Jeg har en Lenovo G560 hvor jeg ikke kan komme på internettet trådløst , i
enhedshåndtering kan jeg se der er gul trekant ved netværkscontroller og når
man kigger der , er der ingen driver installeret samt at enheden er ukendt ,
jeg har prøvet at opdatere den , men win7 finder ingen driver , ligesom på
Lenovo smart update , kan der heller ikke findes en driver til den ukendte
controller.
Hvad er en netværk controller egenlig ? Hvad kan jeg gøre ?

Mvh. KimH

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-01-11 05:59

On 23-01-2011 15:02, KimH wrote:
> [...]
> driver til den ukendte controller.
> Hvad er en netværk controller egenlig ? Hvad kan jeg gøre ?

En netwærks controller er den enhed der sørger for at konnekte til
router/netværk, og dermed til internettet.

Du har ikke installeret driveren til det trådløse netværkskort korrekt,
eller brugt en forkert driver.

En driver der sandsynligvis passer til kortet findes her:
http://www.downloadatoz.com/driver/articles/lenovo-g560-drivers-download-for-windows-7.html

Du kan også bruge dette link:

http://consumerdl.lenovo.com.cn/UserFiles/Driver/en/Downloads%20and%20Drivers/G460&G560/WIN7/IN2WLN24WW5.exe

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : KimH

Dato : 24-01-11 18:12

Tusind tak Karl Erik nu har jeg fået det til at virke med dine links
Super